Gå til innhold

Vil bare sove!!


studine3

Anbefalte innlegg

Det har kommet plutselig over meg!- en trøtthet som jeg ikke kan huske å ha hatt før. det føles ut som om jeg ikke har sovet hele natten, for jeg er trøtt og svimmel hele dagen, lurer på om jeg har jernmangel, eller er det noen andre her som opplever noe lignende? Jeg er i uke 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hi hi....kjenner igjen den ja...

Jeg er også kjempetrøtt---det var sånn jeg skjønte at ikke tr skulle gjøre sin ankomst denne mnd. Førrige gang jeg var gravid var jeg rett og slett et murmeldyr fra uke 4-12 så lykke til!! håper det ikke varer så lenge for noen av vårs nå da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt trøttere enda trøttere....

dagen går i en døs. Det går heldigvis over etterhvert:-)) men er plagsomt mens det står på. Jeg blir dårlig hvis jeg ikke får sovet når det er på det værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg Så godt igjen...Har nesten ingen andre symptom, men er så trøtt at jeg nesten ikke prker å bevege meg. Og det er ikke lett med en liten en på 16 mnd...Forrige gang var det sånn hele svangerskapet, men håper det gir seg før denne gangen...Ni mnd sånn som dette blir ikke noe særlig, er 4,5 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i uke 5 nå og sover hele tiden, og når jeg ikke sover drømmer jeg om å sove. Jobb dagen går stort sett med til å lengte etter senga. Håper det bedrer seg med tiden. Jeg er i tillegg plaget med masse luft i magen . kjennes ut som om noen har puttet en ballong inni det og blåst den opp.. Håper tiden frem til 2 trimester går rasende fort :-) Klem til alle trøtte sjeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempe god støtte;) Ser jo at jeg er helt "normal" hvis en kan si det på den måten, hehe.. Luft i magen er jo kjekt når en sitter under forelesning med ørten andre studenter.. Må bare knipe igjen der gitt! Godt å være for seg selv når en må fise;)

Lykke til videre alle m.. kvinner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover enda jeg :-) Kunne sovet døgnet rundt og benytter hver en anledning til å få en blund på øynene. Rett som det er legger jeg meg kl 20 for så å sove til morgnings.

Likevel holder jeg på å sovne på jobb.

 

Er 11+3 nå så jeg gleder meg til søndag når trettheten forsvinner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen ja!

Jeg sover masse, stort sett hver eneste gang jeg har sjans.. Legger meg i 21-22 tida, og sover rundt, og når jeg kommer hjem fra jobb sovner jeg på sofaen i 18 tida og sover til 20, så er det på'an igjen. Skulle opp på soverommet for å hente litt tøy som jeg skulle vaske, ble litt svimel og la meg nedpå, og våknet etter ti min.. Jammen klarte jeg ikke å sovne der også... Det er nesten det eneste symptome jeg har. er i dag 6+0 (tror jeg) og har idag begynt å få små glimt av kvalme, og er uggen i magen og litt stikking i bryst og mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...