Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg har fått så mye kviser i ansiktet altså!!!! langs kinnene haka og hele pannen er dekt. Hjelp meg? Hva kan jeg kjøpr, har prøvd å bruke SebaMed serien fra apoteket men ser ingen bedring, går skole gjør jeg å, å jeg kjenner bare jeg føler meg styggere å styggere, har fått høre at den smilende blide jenta (meg) har mistet smilet og gleden. Jeg bare skriiiker inni meg, får vondt i magen når jeg ser kjentfolk, å klarer ikke gå utenfor døren når jeg først kommer meg hjem. har masse folk vi bør besøke, men jeg kan ikke rikke meg jenter. Ikke spiser jeg usunt eller noe godid heller. HVOFOR MEG??? HVA HJELPER UMIDDELBART!!!
findus Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Har hørt (på svensk tv) at det er skikkelig bra å gni ansiktet med sitron! Av en eller annen grunn... Prøvde det sjøl, og det va ren ganske merkelig følelse. Men etterpå var det litt som om jeg hadde brukt en slags ansiktsmaske, og huden føltes i hvert fall mye renere og skikkelig oppstramma. Jeg veit ikke om det EGENTLIG er å anbefale sånn reint vitenskapelig, men det er jo et ganske billig eksperiment å utføre, da.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Guuud det hørtes vondt ut. tenk som det svir da, kvisene e rjo ofte litt åpne. eller sår osv... hjelp
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Hørtes ut som det kanskje svir litt ja, ettersom jeg ikke klarer å ikke borte i dem... Men verd et forsøk, takk får tips=) flere?
findus Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Ja, kanskje...:§ Tror kanskje ikke jeg hadde så masse kviser da jeg prøvde det - i hvert fall ikke noe særlig sår... Men det svei nok litt i de jeg hadde:) Var mest et innfall, egentlig. På eget ansvar osv osv....
AB73 Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Hormoner er ikke så greit, nei. Jeg har fått haka dekt av hvit dun i tillegg til litt kviser, men heldigvis færre urenheter enn før jeg ble gravid. Jeg anbefaler en god krem mot uren hud som heter Vichy Normaderm med grønn kork. Fåes på apoteket. Vask ansiktet/rens ansiktet en gang i døgnet (gjerne morgen) med ansiktsvask eller rensemelk og lunkent vann - skyll til slutt med kaldt vann for at porene skal lukke seg. Ellers synes jeg dekkstiften til Cleracil hjelper fordi den inneholder sink - tar på kvisene om natta! Må du klemme på dem, så husk å være helt ren på hendene, evt. bruk to q-tips. Pudderet til Kanebo synes jeg er fint, det gir meg i alle fall ikke mer kviser. Og med litt Taracotta solpudder i kinnene, blir det ikke seende ut som en puddermaske..... Drikk mye vann!! Før tok jeg sinktabletter, og det hjalp litt, men man når man er gravid bør snakke med legen sin om hvilke kosttilskudd man kan ta. Bare noen tips fra en som til stadighet har hormonkviser....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Hei. spør på hudpleiesalong- jeg bruker md formulations. det er supre produkter. de koster lit men varer kjempelenge. jeg var plaget med uren hud før jeg ble gravid men har vært fin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå