krysser fingre og tær! Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Hei du! Hvordan går det med pausinga di? Klarte du å slappe av og bare nyte kjæresten din? De siste gangene jeg har logga meg på her har jeg hatt en følelse av at du skulle ha lagt inn et innlegg med en lysende overskrift "gravid!" Får håpe jeg er sanntenkt og at det skjer snart.Hadde jo vært helt fantastisk om dere kune slippe insimineringa. (Jo, jeg tenker ganske møø! når jeg ser det ordet ja..he, he) Er det ikke rett rundt hjørnet nå? Her i huset er det litt stillstand for tida. Høsten kommer og dagene blir trøtte og vi er litt leie. Vi snakka i dag om at vi bør ta oss en tur vekk snart for å få litt forandring. Det hadde jo vært kjekt om vi kunne være kjærester og tenke på litt annet enn arbeid, hus, hjem og babylaging for noen dager. Dagene har nok blitt litt for like i det siste og vi har glemt å ha ting å glede oss til. Det skal jo ikke så mye til for å få litt forandring, trenger i grunn bare en helg med feks fjelltur og hotellovernatting. Vi må bare bli flinkere til å komme oss vekk. Hmm.. fikke lyst til å reise nå jeg. Er du fremdeles en like flittig student? Nå MÅ jeg få gjort noe arbeid som jeg har vist om i 2 mnd, som jeg ikke har begynt på og som skal være ferdig på onsdag. ( ikke like selvdisiplinert som deg...) Får håpe du har har noen fine dager og at du er like avslappa som du var sist du skrev her. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6447234-kanskjesnart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Hei på deg:o) Det blir nok inseminering, ja, mensen kom i dag. Dvs inseminering i neste syklus, for jeg kan ikke ta sjangsen på å begynne med Pergo nå som jeg har eksamen. Jeg ble jo så til de grader psyka ut sist! Jeg ble så klart bittelitt skuffa over at mensen kom (hadde jo som alltid begynt å se for meg hvordan jeg skulle fortelle den gode nyheten til venner og familie), selv om jeg godt visste at det ikke kunne være mulig at jeg ble gravid nå. Men det som er bra er at jeg og kjæresten min har hatt det utrolig bra den siste uka. Vi hadde en skikkelig oppvask forrige helg, og da ble det ganske klart for meg at vi må være flinke til å ta oss av oss! Så vi har vært forelska som aldri før, nytt sengekosen og bare vært kjærester. Jeg fikk til og med en kjempebukett med roser for noen dager siden:o) Er ganske flink med lesinga, og jobber veldig mye, så jeg føler som jeg har sagt mange ganger i det siste at livet har fått litt mer innhold igjen. Jeg håper at dere får reist vekk en tur og kost dere. Hva med å legge noen konkrete planer så du kan glede deg noen uker i forveien også? Det høres ut som dere har det veldig bra sammen, men det er jo veldig, veldig lurt med litt ekstra forhold-pleie for oss slitere. Spesielt når høsten setter inn- da kan vi jo ikke dra nytte av sommer-og-sol-effeten lenger! Vi "snakkes". Forresten; alltid så koselig å høre fra deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6447234-kanskjesnart/#findComment-6452769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lengsle Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Hei kanskjesnart! Vet du, jeg har også blitt så psyka ut av Pergotime. Helt vrak, og uvel i kroppen. MEN før inseminering var det Puregonsprøyter jeg brukte. Og det har jeg ikke hatt bivirkninger av. Så kanskje det ikke blir så ille for deg heller? Håper det ordner seg! Er glad for at du også skal insemineres, for min del Føles godt at vi er flere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6447234-kanskjesnart/#findComment-6461990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå