Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Endelig har jeg fått mensen, etter 9 måndere uten! Har gått på en 7 dagers provera kur og nå er tanta tilbake!!! Er så glad! Nå håper jeg endelig vi også kan begynne skikkelig som prøvere!!! Jippi jppi ja..... =)=) Lykke til alle sammen!!!! =)=)=)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 oioi:) spennende da! grattis med tanta..hehe... men husk at d ikke er sikkert at du får eggeløsning fordi om du får mens..pass på kanksje du bør vurdere pergo?
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Jupp jeg vet det! Skal ringe gyn. i morgen. Hun mente at hvis jeg fikk mensen etter provera så var det ikke sikkert jeg trengte å styre noe mer fordi blodprøvene mine var så bra!! Men jeg skal ringe i morgen å høre alikevel! UANSETT så er det et skritt i riktig retning =)=)=)=)
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Hei! Syns faktisk det er litt dårlig at det er så få som svarer på innlegg for tida! Jeg pleier som regel nesten alltid å backe opp folk her inne! Og når jeg har venta i 9 måneder på mensen... så er jeg jo hoppende glad! Også er det kun en som svarer på innlegget mitt! Det syns jeg er ganske skuffende... =) Et litt oppgitt innlegg fra meg...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Hehe, endelig noen som her glade for å få tantebesøk :oD Kos deg med tanta, og så håper jeg hun aldri mer kommer til deg (på den positive måten)!!!! )
lille_my Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 hey hey! så bra da! gått i tre mnd uten mens jeg nå! skal på innvendig ul i morra! vi har prøvd i over to år og bli gravid nå så jeg lurer på hva de sier og gjør i morra! har nemlig en sta mann!
Nela Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!! På tide etter 9 mnd tørke (kan man vel kalle det, hehe) Du får henge i nå, håper du får en til positiv "overraskelse" snart! )
Lone35 =0) Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 En uvanlig gratulasjon, men: Grattis med tante Rød
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2006 Takk for svar alle sammen! Det hjalp med et litt oppgitt-innlegg.. hehe Er veldig blid igjen nå da!!! Ja nå begynner vi endelig som prøvere! Fikk beskjed fra gyn i dag at vi skal prøve oss uten noen hjelp frem til nyttår og har det ikke skjedd noe da blir det pergo. (Dette fordi jeg har PCOS, men prøvene ser så bra ut, at hun har troa på at vi skal klare det på egenhånd!!! JIPPI) Så nå bare håper jeg masse, masse, masse! Deilig å endelig kunne kalle seg prøver! Med mensen i orden- slik at det faktisk er mulig å sjekke hvordan ting ligger an!!! Er så digg!! Masse lykke til alle sammen! =)=)=)
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2006 Hihi.. sjekk brukernavnet mitt nå!!! Nå er vi offisielt prøvere!!! (så snart tanta er ferdig da, IKKE det at jeg klager over at hun er her nå da!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå