Gå til innhold

Mistet spiren vår... :-(

Anbefalte innlegg

Da mistet vi spiren vår. Vårt første IVF forsøk. 5+4 uker rakk vi å komme... Har jo hatt smerter og blødning i en uke.. i dag falt det i do.. Fikk panikk og tok det opp igjen med en pose.. knakk fullstendig sammen. Nå er jeg rolig igjen- og bare helt tom. Vi får prøve igjen. Noen som vet hvor lang tid det må gå før man begynner på nytt forsøk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6447165-mistet-spiren-v%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, så trist UngVoksen! :o(

Ord blir fattige i en slik stund, men jeg vil bare si at jeg føler hva du går gjennom. Mistet selv i uke 10+3 i juli og det var fryktelig vondt og føltes meningsløst. Men det er naturens måte å rydde opp i noe som var galt og selv om det er en fattig trøst nå, så var det for meg en måte å akseptere det på etter mye gråting, rasing og depping. Det er ganske vanlig å miste i SA/MA, men man håper og tror så lenge som mulig at det aldri kommer til å skje oss. Det positive er at oddsene er bedre for 2. og 3. gangs forsøk. Det sa legene mine på St. Olavs i alle fall.

Jeg sender den en stor trøsteklem. :o)

Ah, utrolig rørt over det UngVoksen. Vet at du er tappet og tom nå og har mer enn nok med deg selv, og at å ønske andre lykke til sitter langt inne. Men tusen takk! Jeg er realistisk og håper det klaffer men vet også at det er litt risikabelt å glede seg for mye...

Klem igjen.

hei igjen. Jeg håper virkelig ikke at du har mistet. Har du gått på Crinone gel? Da har det en tendens til å hope seg opp og kan falle uut som en diger klump. Jeg husker at jeg også trodde jeg hadde mistet da jeg så den store klumpen i do. Den var hvit/grå med noe rødt i. Men heldigvis så var det bare geleen som kom ut. Jeg leste her i sted at du hadde sånn stor Hcg stigning,så jeg synes det er rart at du har mistet. Vi får håpe at det var geelen og ikke spira deres!!!

Annonse

Tusen takk for forsøk på oppmuntring.. :-) Gikk på Progestan til dag 15. Dette som fallt ut var nok fostersekk med spire i... jeg mistet fatningen litt og bare ropte nei nei nei.. og tok den opp igjen med en pose... det var en liten blod sekk.... og det var inni der... 3mm..

og etter på er det kommet mer blod.. masse masse mer blod.. og jeg er helt tom... og brystene er ikke så øm lenger... det er nok over... Men vi skal prøve igjen så snart som mulig :-) Vi har sørget og grått... nå har vi leid oss noen filmer og skal forsøke å tenke på noe annet en stakket stund... er så utrolig tomt....

Trist å lese dette ung voksen,

ord blir fattige til trøst....

Håper det går bra med deg,og at dere tar vare på hverandre.

Naturen har sine merkelige måter å ordne opp på,og det gjelder hos oss mennesker også.Håper dere finner styrke i hverandre,og ser lyset i tunnelen !Trøsteklem fra vilsågjerne.

Uff... Så utrolig trist og leit. Vet ikke hva det innebærer å miste siden jeg ikke blir gravid, men kan bare tenke meg det ut fra beskrivelsene dine. Feller en tåre hver gang jeg hører om det.'

Sender en trøstklem hvis det kan hjelpe...

Klemmer

Føler med deg, mistet selv da vi var omtrent 5+4 i våres - så vet alt om det der gitt...

Mål HCG'en din på onsdag som planlagt uansett....

Litt underlig at du mistet når du fikk målt så fine HCG-verdier tidligere i dag.

Uff dette var ingen kjekk lesing, har fulgt litt med deg og trodde ikke det sko ende sånn.. Føler også med deg, kjenner så godt igjen den tomhetsfølelsen.. Mistet selv i april..

Men er enig i at du kanskje sko målt hcg`en siden den var ganske høy..

Lykke til videre på ferden, og om det er aldri så mager trøst så blir det deres tur også.

Annonse

Tusen takk Brumm...

Jeg tror ikke jeg orker å gå og måle hcg.. vet jo at det er ute...

Får heller se fremover og vente på neste forsøk.... er ikke annet å gjøre...

Utrolig godt å ha denne siden :-) Min mann leser litt her med meg av og til også.. Nei.. nå får vi gå og legge oss... i morgen er en ny dag... er sykemeldt resten av uken.... Jeg hadde sagt det på jobben allerede.. i pur glede .. :-) Var så sikker på at dette skulle gå bra.. nå har jeg sendt en tekstmelding til en venninne der - så håper jeg hun sier det til de andre så jeg slipper noe mas når jeg kommer neste tirsdag... Neste gang skal jeg ikke si noe før etter hjertet slår på ultralyd.. kanskje ikke før etter uke 12.... Reiser til Manchester på torsdag - og blir i helgen - så får vi kose oss og komme oss bort litt... .... selv om vi hadde snakket om å shoppe litt baby ting allerede... alt for tidlig - men vi var jo så glad.... :-)

Nei - reise seg og børste støvet av knærne og gå videre - det er det eneste som nytter.. :-)

God klem til alle sammen... selv om vi ikke kjenner hverandre så sitter vi her - på hver vår side av skjermen og finner en slags trøst i denne siden :-) Bra vi har hverandre tross allt :-)

Huff og huff så trist..... *gir deg en god klem*!!

Vet altfor godt hvordan du har det - dessverre!!

det føles utrolig tomt og urettferdig, og det er det også. Ingen mening i at man skal måtte gå gjennom slikt. Sukk.

Jeg begynte på igjen 1 mnd etter min SA i sommer. Det varierer visst litt fra sykehus til sykehus. For min det hjalp det veldig å vite at jeg var "i gang" igjen - godt å se framover og ikke tilbake!

Sender over positiv energi og mange varme klemmer, i håp om at det etter hvert går litt bedre :o)

Lykke til, vennen.

Stooor klem fra

Det var trist å høre. Hvet så godt hvordan det føles.

Litt forskjellige meninger om når man kan begynne på nytt forsøk. Alt fra neste mens til tre mens. Hør med sykehuset der du hører til.

Ønsker deg masse lykke til videre.

Stor trøsteklem fra-

Så forferdelig trist å lese... Synes det er så leit. Det er et hardt slag så pass godt på hverandre. Sender deg mange trøstebamseklemmer.

Da jeg mistet skulle jeg ha en menstruasjon før jeg kunne begynne på lang behandling igjen.

Huff, det er så leit når det går på denne måten.

Føles ekstra urettferdig for oss som har kjempet så hardt,

den følelsen kommer vel ingen utenom...

Eneste som hjalp for meg var å se framover igjen, det er pyton å gå å vente, stå på stedet hvil liksom...

Håper du får komme igang raskt igjen, ved min MA i juli kunne jeg begynne på hormoner da jeg fikk 1. mens etter blødningen.

Det var fryseforsøk.

Nå har det gått galt igjen, og jeg får begynne med det samme.

Det hjelper!!!

Uff dette var triste nyheter... blir helt ordløs jeg nå! Var sikker på at det gikk bra denne gangen for dere.. men får håpe det ikke er så lenge til dere er igang igjen og at dere da lykkes!!!!!!!!! Stor trøsteklem

Åhhh så trist å lesa Ungvoksen..

Håpte i det lengste at det skulle gå bra med deg, syntes det var så leit å lesa om blødningane dine, og så no, at du har mista. Veit akkurat korleis du har det, mista sjølv når eg var 4+6 i forrige veka... Det går fra høge toppar til lave dalar på no time... Er så fælt når ein har vært så glad; beg. å planlegga framtida osv., og så faller alt i grus..

Godt å lesa at dåkke ser framover, var det vi og fant ut var best! Er liksom det som holder positiviteten og motet oppe!

Vi fikk komma igang igjen i denne syklus etter sa, siden eg ikkje gikk på hormoner ved forrige fryseforsøk.

Håper dåkke kommer igang igjen raskt og at det ordner seg til slutt:)

Varme tankar fra vestlandet,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...