Gå til innhold

Rydding i skapet.. mammaklær, noen som vil kjøpe mammaklær billig?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg prøver å rydde i skapet, og i den anledning kvitte meg med "bomkjøp" av mammaklær. Har funnet ut at skjørt med strikk eller kjoler er tingen når magen blir stor :-) Har en masse jeg kjøpte i sommer, som jeg ikke bruker og som faktisk er for lite til meg. Men alt er kjøpt nytt i perioden Juni-August.

 

Tenkte å selge alt samlet for 500,- utenom portoen.

De fleste toppene er i str S, noen i XS for de var så store. Buksene er i 36 :-)

 

Det jeg har i posen er:

- En dongeribukse (ikke smale ben, vanlige) fra H&M, denimblå. Klippet den i strikken som går over magen i forsøk på å få den behagelig. Noe som ikke hjalp. Den er god, men jeg er bare for liten. Den var var litt liten i begynnnelsen også, men ville gjøre et forsøk :-)

- En dongeribukse fra Lindex str 36, med strikk over magen

- To "t-shirter" fra H&M, stripete, en i farger rosa/brun og en i hvit/blå. Fine med god mageplass

- En 3/4 bukse fra Lindex, lysegrå.. sånn skjørtebukse, med lang stripete hvit/grå singlet til.

- En tynn stripete strikkegenser, "gjennomsiktig" i lime og hvitt. Lang modell med god plass til mage.

 

Nytt kosta alt rundt 1500,- Selger det for å gjøre plass i skapet :-)

 

Noen som kunne vært int? Ellers blir det UFF... :-D

..-..januarbaby07..-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korreksjon... buksa fra H&M, det er ikke jeg som er for liten, men buksa.. hehe.... forresten: klippet er veldig lite, kun ett lite snitt i toppen fremme og bak. Kan haes sånn, eller sys fint igjen med få sting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...