Benta Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hvorfor bruker dere ikke også en masse energi på å mobbe de inne på kosthold og trim sidene? Det er jo direkte skadelig for barnet å være overvektig, og det er jo bare å slanke seg!! Synes jeg ser dere går i strupen på dem og kalller dem egoister og uten IQ :-) Og er dere riktig tøffe så undertegner dere med deres rette nic også, man bør da kunne stå for sine meninger?
Benta Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2006 Hadde nok en mistanke om at denne ikke var så fin å angripe nei ;-) Men det var da gøy å kunne ha et innlegg her inne uten det blei sabla ned av fanatiske bedrevitere
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hei! JEG er her, og jeg er hverken feig eller fanatisk. :-) Jeg har min mening om røyking og den står jeg for. Jeg har røkt selv men jeg sluttet flere å før jeg ble gravid. Det var ikke vanskelig å slutte, det er nok derfor jeg har vanskelig for å tro at andre ikke får det til. Nikotinavhengighet overdrives ofte. Når det gjelder røyking, så er det ikke noe som heter "jeg kan ikke" - det heter isåfall "jeg vil ikke" (hvis man da ikke røyker crack). Og de som sammenligner seg med tunge rusmisbrukere, forstår jeg meg ikke på. Når det gjelder de overvektige, blir det en annen sak. De kan jo ikke "slutte å være overvektig" på én dag, mens en røyker kan faktisk slutte å røyke på én dag. Vill fråtsing i usunn mat og søtsaker derimot, kan jeg gjerne si krasst ifra om - overvektig eller syltynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå