Gå til innhold

Hei alle gravide studenter i Oslo!

tina 79:)

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, og nygravid. Termin er foreløpig satt til 30 mai, så jeg har en lang vei igjen. Begynte på studier ved UiO i høst, og håper jo at jeg rekker eksamen neste vår før minsten kommer!

Det hadde vært koselig å møte noen andre som er i samme situasjon. Det kan bli litt ensomt å være student og gravid. Har snakket om barn og graviditet med jentene på kullet, men føler vel ikke at de har så veldig stor forståelse for at man ønsker seg barn i studietiden. Kommer nok til å vente så lenge som mulig før bomben slippes til medstudentene.

Gi lyd jenter, jeg vet at dere finnes! Har nemlig sett dere på campus :)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dersom folk har lyst kan vi kanskje møtast til vafler på Uglebo ein tirsdag eller torsdag? Eller kanskje heller ein annan plass, slik at dei som ikkje er studentar ved UiO vil vere med? (Det er jo berre å joine på Uglebo sjølv om ein ikkje er student ved HF uansett)

Viss folk er på UiO uansett, er det kanskje enkelt og møtast der? Og vi har frykteleg gode vafler på Uglebo!! *hihi*

Kva med neste tysdag på Uglebo? Kafeen er open mellom 12-16, så kanskje vi kunne møttast i eitt-tida? Dersom det ikkje passar må folk seie frå, så kan vi møtast ein annan dag/anna tidspkt.

For dei som ikkje er så godt kjente ligg Uglebo i kjellaren på Sophus Bugges hus på Historisk Filosofisk Fakultet. Her er kart: (Hus nummer 5)

http://www.uio.no/om_uio/kart/gaustadblindernnr.html

Det er berre å gå ned trappa og rundt hjørnet til venstre - så finn du døra inn til Uglebo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...