Gå til innhold

1.gang til lege..


bjørnen*i*det*blå*huset

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig å ta kontakt med lege for å få time til den første kontrollen?

 

Og er det vanlig og ha vondt/murring i magen i begynnelsen... Jeg er i uke 5 eller 6 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke vært hoss lege ennå? jeg dro med engang jeg fannt det ut å er nå 11 uker.. greit å prate med de og få vite litt info.. alt er gratis så er det noe du lurer på bestill deg time;). jeg var første gang når jeg var 4-5.uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke fem nå. 4+3 muligens. Ringte legen i dag, men skal ikke til første kontroll før i slutten av oktober. Har ikke kontaktet JM ennå.

 

Murringer er vanlig. Mine har gitt seg og det plager meg:) De var det eneste jeg hadde av symptomer, og nå er de bare borte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til legen i uke 6.. Bare for å få bekreftelse på at det faktisk var noe der + du får mye grei informasjon (brosjyrer,bøker o.l.) som jeg synes er kjekt å lese i. Men de sier jo du ikke trenger å bestille time før uke 12 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig somla meg til å ringe legen i dag, og da ville de egentlig ha meg til time i uke 8 (er 6+3 nå)Men det er høstferieuka, og da kunne ikke legen og uka etter skal jeg på hytta (min etterlengtede "sommerferie") så da blir det ikke før uke 10 for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...