JANNE-F Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 -er det noen som har bynt og få mage enda, jeg ser det på meg selv og kjenner det på enkelte bukser, er 11+2 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Hei... jeg er også 11+2 og noen klær kan jeg ikke bruke lengre.. Noen sier til meg at det ikke vises før etter 12 ,men det er jo jeg et bevis på. Det vises at jeg enten har lagt på meg eller er gravid;) så helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonesin Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg veier det samme...men magen er større. Er i uke 10+3. Så ja her skjer det tydelig ting før uke 12. Er normal i kroppen fra før og da syns det vel kansje tidligre enn om man er tykk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane** Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Er i uke 7 og har fått veldig tydelig mage. Nå er jeg egentlig en strek så mulig derfor. Også er det barn nr 2, tror man får mage tidligere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå