Gå til innhold

kokain

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok kokain her en lørda. er i uke 23, tror dere babyen ble skadet?? Får virkelig knøttet i seg det????

ER så redd nå... Skal holde meg langt unna dety, får den her samvittigheten kan jeg ikke leve med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å lure her.. Nesten så jeg tror dette bare er et lureinnlegg.

Men hvis det ikke er det så må jeg få si at du burde virkelig i være gravid når du tar så lite ansvar og har så lite peiling!!

Selvfølgelig er det livsfarlig for barnet ditt!!!!!!!! Barnet får i seg alt som tar får i deg.

1 trekk røyk, en sup vin ++++

Du har jo deg selv å takke nå da om det går galt i svangerskapet ditt eller om noe er galt med barnet når det bli fødd.

Skrevet

Det høres ikke helt bra ut nei, men så lenge det bare er den ene gangen så er det stor sjanse for at det skal gå bra. Men vær forsiktig med slike stoffer under graviditeten, det kan forstyrre hjerterytmen til dere begge. Så ligg unna resten av svangerskapet, så skal du nok se det går bra selvom du har hatt denne glippen.

Skrevet

Tusen takk til den siste anonyme=)

til dere andre... hva gjør dere inne på rusmidler forumet egentlig?? haha

Skrevet

Jeg er her fordi jeg har en eks (som er far til mitt barn) som har et rusproblem. Han er periodedranker... Jeg må vel ikke være narkoman for å få være her inne eller??

Skrevet

Tror nok HI siktet til "de andre" som de dømmende personene som må rakke ned på folk som er svakere -ikke de som er her fordi noen de kjenner til har et problem.

Når det er sagt så vil jeg bare kommentere det som blir sagt om at man er en sååå mye dårligere mamma om man skeier ut på denne måten EN gang: Det stemmer ikke alltid! Man bør vite litt mer om bakgrunnen til en person før en uttaler seg så bastant!!! Jeg har selv hatt et alkohol- og stoffproblem -men gikk i behandling for dette før jeg ble gravid. Stoffet ble jeg kvitt tre år før graviditeten, alkoholen bare en måned før. Var innlagt på klinikk. Allikevel klarte jeg å gå på en sprekk i svangerskapet (drakk alkohol) -og har slitt noe voldsomt med dette i ettertid. Men det har heldigvis gått bra med barnet! Og ikke kom her og si jeg er en dårlig mor av den grunn! Barnet mitt vokser opp i trygge omgivelser -sprekken var det den var -en glipp der og da. Jeg rører fremdeles ikke alkohol og kommer heller ikke gjøre det fremover. Barnet får masse omsorg og kjærlighet, og jeg skal gi ham en barndom han vil takke meg for som voksen!

Så til dere dømmende VESENER der ute: spør heller litt mer før dere dømmer.....

Skrevet

tenk om du skulle få et barn som er skadet for livet...hva da??da kan du egentlig sitte der med dårlig samvittighet.skaff deg hjelp...før det er for sent.

du burde tenke lenger enn som så.

lykke til

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg synes det er så jævlig urettferdig at slike som deg blir gravid, og får barn, når slike som meg ikke gjør det. skader barnet ditt, og VET at du gjør det. snakk om uansvarlig. stakkars unge... du burde faenmeg tenke litt lenger!

Skrevet

"En glipp".. Kaller du det for en GLIPP?? Du får null sympati herfra iallefall..

• 6 måneder senere...
Skrevet

Er det mulig å greie å være så veldig slemme og fordømmende mot ei jente som sliter med dårlig samvittig fra før av. Hun er faktisk gravid, og det dere skriver må jo sette hennne i en forferdelig stemning, -Og DET kan ikke være bra for babyen hennes. Har dere som skriver dette Aldri gjordt noe som helst feil i hele deres liv?! Man LÆRER av feilene sine og går videre. Og hun har jo allerede sagt at det ikke skulle vært gjordt. Har selv vært aktiv rusmisbruker for 12 år siden, og avhengighet er vanskelig å komme ut av. det er bevist at avhengighet tar over hele hjernen, -og det går mange mnd og år før den slipper taket mer og mer, etter man slutter å ruse seg. -.snu det andre veien i hennes situasjon: hun kunne ruset videre, eller gjort det tidligere og fortsatt. Se fram over unge mamma, og lær av feilene dine fra gang til gang hele livet så vokser du -dette går nok bra!! Og til alle dere som skriver at hun har ødelagt babyen, hvor får dere det i fra? det er deres egen menig og ikke fakta, og da blir det skremselspropaganda til ei fortvilet ung gravid kvinne.

Skrevet

hva faen vet du om livet.du er en jævla usympatisk kjerring døm deg selv.....stå lillemor.....

Skrevet

Hvem er sånne som deg ?! Sånne usymatiske kjerringer som ikke kan ha ett ordenlig nick engang. Mødre skal ikke oppføre seg sånn , -og det burde du tenke på, frekke kjerring

Skrevet

da mente jeg deg /nå erre faenmeg min tur/ stå på anonym lillemor......

Skrevet

For det første er det lite sannsynlig at en kveld med litt kokain er livsfarlig for barnet ditt. Det det kan føre til er evt, konsentrasjonsvansker for barnet etter at det er født. Nå leste jeg nettopp i avisen at veldig mange mødre drikker noe i første del av svangerskapet-Mye-mye farligere....

Det beste for barnet deitt er selvsagt at du fra nå holder deg borte fra alle rusmidler, så går det nok bra!

Drit en lang vei i alle de som sier at du ikke burde få lov å bli gravid etc,etc... Tror nok mange av disse tror de er så himla bra gravide, og mange av dem sitter sikkert på sofaen og kaster i seg sukker, kake, er slappe, feite og ikke det spor bedre enn deg, og som sikkert forer opp en super stor unge med diabetes og det som værre er!

Sorry at jeg ble litt usakelig....Men, jeg syntes det er så mye med værre med feite folk, og de er det mange av...det er de som er problemet i dag og i fremtiden......;)

Skrevet

Kjempebra skrevet nora36!! Lær av den feilen du har gjort, og gled deg over graviditeten. Greit nok så var det en utrolig stor og potensielt skadelig glipp, men sannsynligheten for at det skal gå bra er tilstede så lenge det ikke gjentar seg! Lykke til!

• 1 år senere...
Skrevet

e du heilt domme i håve? Du må jaffal ha ett stort problem me deg sjøl. Det vise jaffal att du iche e klar te å bli mor. Å ja ongen din bler skada av det. Å nor du ska føda på sjukehuse så komme de te å se i morkakå de att du har rust deg. Då har du bare deg sjøl å takka nor ogen din blir henta av barnevernet på sjukehuse.. For du iche e ei ansvarlige mor

Skrevet

Stakkars jente,kem e det dokker andre tror dokker e så dømme na på den måden!! hu angre jo,e menneskelig å gjør feil,gravid eller ikkje!!!.

Hviss dokker andre så syns hu har gjort det aller versta e så jævla voksne så hadde dokker komt me støttende ord,ikke utskjellelser... er tydeligvis ikke vokne nok til å bli mødre dere heller!!!! fy skam

Og til deg som la inn dette : Jeg har vert gjennom det samme selv,vet hvor fælt det er å gå med den dårlige samvittigheten. Men alt kommer til å gå bra skal du se,vertfall ikke få di andre menneskene her inne til å trykke deg ned.

Skrevet

fy f..... har lyst til å grine når jeg leser det her. det er ditt ansvar og gjøre noe med rusproblemene dine DITT ANSVAR!!!! for det er et stort problem når man ikke klarer og la det ligge når man har et lite barn i magen! jeg har for ca 6 år siden hatt rusproblemer og jeg har jobbet meg igjennom de og tatt imot den hjelpen jeg kan få, og har ALDRI rørt noe siden da, og jeg føler meg klar for og ta imot barnet mitt nå, og jeg vet jeg er en skikket mor. jeg anbefaler deg og ta konakt med anonyme narkomane i din kommune, der kan du prate om hva som helst og ingen dømmer deg der, og du har en mulighet til og rette opp ting før eventuelt barnevernet står på døra for de har 0 toleranse for rusmisbruk.

Skrevet

1 ER FOR MYE OG 1000 ER ALDRI NOK!!!!!

• 3 måneder senere...
Skrevet

hvordan går det med deg HI, har du fått noe fornuftige svar etter denne episoden?

jeg vet at denne type stoff taes fort opp av morkaken, hvor mye og hvilke virkninger det gir på fosteret vet jeg desverre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...