simbamamma Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Den 20.september kl. 03:25 ble Lars Håvard født. Han var 3120 gram og 50 cm, og er nå ny daglig leder i familien. Til trådjentene mine: Fødselen var laaang og tøff, men resultatet ble bra!Vi har det bra alle tre. Kom ikke hjem fra sykehuset før i dag, men håper jeg får oppdatert meg litt på skravlinga deres ganske snart. Klem fra
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer så mye:) Høres ut som en liten og søt daglig leder ja..hehe:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Åhhhhhhhhh gratulerer så masse!!! Vi har vært så bekymret for deg, og er så glad for å få et lite livstegn )))))))) Har du fått lagt ut noe bilde av det lille vidunderet enda da?? Synd fødselen skulle være så lang og tøff da, men som du selv sier, så er det jo verdt det... Han er helt sikker skjønn!!! Skriver mer på tråden vår jeg Varme klemmer fra
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer så mye med Lars Håvard og lykke til videre fremover :0)
♥Tiny Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer så mye med det nye familiemedlemmet!!!!! Kos dere masse for tiden går fort!!!!! Mange klemmer fra Tiril og
Gjest Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 gratulerer med den nye daglige lederen.=0) kos dere masse,alle sammen.
_svana_ Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Ååååååå....! Gratulerer så mye! Skal si at trådguttene har overtaket over trådjentene nå ;-) Håper du vil oppdatere oss mer etterhvert. Kos dere med gitaristen :-)
Herkules Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Grarulerer!!! Ventet så masse på å høre fra deg. Heia gutta - kos dere
Molait Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer så masse:) Ventet så på livstegn fra deg, godt å høre at alter bra. Gleder meg til fødselshistorie og bilder. Så det ble en liten gitarist ja (så svanine hadde skrevet det alt, men jeg tenkte det med en gang jeg leste, hermer ikke assa, jeg lover!) Ja er ny tråd nå, men har lagt en link der til forrige så du slipper å lete.
Aga:-) Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer så mye! Utrolig fint navn dere har gitt gutten deres. Kan spleise ham med min Ingeborg? Hadde passet så bra sammen:-)
*1D* Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Endelig livstegn;) Alle har spurt etter deg de siste dagene, men det ser du inne på tråden;) Tenkt det med gitaristen jeg også, og må inrømme at navnet klinger bedre og bedre;) Kos deg så mye med lillingen og hils han gjerne fra trådtantene som vil ha bilde snart ja...... Synd at du hadde tøff fødsel, du fortjente jo en fiiiiiin en du;) Alt i orden med dren(ikke dren)? Klem og velkommen tilbake!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 Gratulerer så mye med gutten:-) Klem fra meg
ventos Skrevet 26. september 2006 #17 Skrevet 26. september 2006 Gratulerer med gutten:-) Lykke til videre, og kos dere masse:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå