Gå til innhold

Ååå nei... Nå har jeg blitt bitt av Deppesyken igjen...

Anbefalte innlegg

Huff sier jeg bare... Er lei meg... Vil også ha baby....

Jeg syter og klager hele tiden og det er ikke gøy men det er sånn jeg føler meg... Håper dere kan tillgi innleggene min om syting og klaging...

=o( =o( =o( =o( =o( =o( =o( =o( =o(

*deppe*

Fortsetter under...

Ja, jeg vet men jeg legger som regel inn bare syting og jeg er ikke sånn til vanlig... takk og lov for det...=o)

Det går som regel greit men nå er det så mange som har blitt gravid og jeg vet at det er leeeeeeeeeeeenge til jeg blir det.... Møkka mann....=o(

Men tusen takk for klemmene... Det trøster..

Vi har en gutt fra før, men vil bare vente litt til... Tror ikke jeg klarer så mye mer nå... Og det er snakk om hvertfall 2- 3 ÅR..=o( Så lenge klarer jeg ikke men håper på at han ombestemmer seg snart... =o)

Annonse

Ahh. Skjønner at du blir frustrert og at du er babysyk igjen. Men husk at din kjære må føle seg klar for det også. Dere er jo 2 om det. Men kanskje han ombestemmer seg fort og vil gjerne ha et barn til. Den beste måten er å ikke mase om det. Vips så er han klar for et barn til.

Heheh... det var det da... å vente på han... Han er like sta som meg, men vil jo gjerne at han vil da...

vi har ikke vært med på det å planlegge og det med prøving og neg/pos tester... Gutten vår var veldig ikke planlagt men veldig velkomment=o)

Skjønner deg veldig godt..Er skikkelig babysyk selv.

Sluttet på pilla i juli. Syklusen er helt tullete nå. Fikk mensen i går. Noen dager forsinket. Blør minde enn vanlig..!

Har noen dager hvor alt er dritt nå. Er så kjedelig. Stakkars sambo, han som må slite med denne klaginga mi.. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...