atina1-aprilbaby Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 å når hørte dere hjerte får første gang?? er i uke 12 nå, og klarer nesten ikke å vente.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Hører ikke til her inne på 1.tri. Men mener å huske at jeg hørte spiren vår med babywatcher når jeg var ca 12 uker... Om du har en babyatcher i huset, så kan du jo bare give it a try? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Hører heller ikke til her, men ville bare si at jeg kunne høre hjerte i uke 10.. Prøv=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atina1-aprilbaby Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2006 jeg prøvde, å fikk høre den lille.. jippi.. jeg er bare såååååå glad... hehe.. takk for svarene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinkelbell Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 Hei, Er det en slik forsterker som ikke er basert på UL bølger?? Hvor får man kjøpr det og hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå