Gå til innhold

Januar-februar-mars 2007 mager? Treffes???

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er andre gravide i stavanger me termin mellom januar-mars som har lyst til å få til et treff? Kom gjerne me forslag, dato og klokkeslett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA!!! JAA JA JA!! Endelig noen andre enn meg å lille vb som tar initiativ!! yeyy! hmmm, kansje fredag den 6 oktober? har vert på svangerskapskurs vi da og tror ikke lille vb heller skal noe da.. men får nesten se, hun er for tiden i polen :-P Vi har forresten termin i februar. :-)

Skrevet

lille_vb er i Praha :-p

åååå.. skal alle møtes, så er det sånn langt unna for meg så jeg ikke har mulighet til å være med? ååå.. jeg vil også =)

mars bebbis her :-*

Skrevet

Hmmm.. Vet ikke helt jeg.. Sånn etter skoletid en gang? Men tør liksom ikke heeelt å planlegge før jeg har snakket med vb.. Men det går sikkert fint :-) Hvor passer det å møtes da? En cafe?

Skrevet

Hvor du bor hen da?

Skrevet

du og jeg får sutre litt over at vi bor på østlandet :P

Skrevet

Oj.. Er vel kanskje litt langt å reise fra Gjøvik ja... :-)

Skrevet

Ok nå begynner jeg å dytte litt på denne. Har kjempe lyst på BIM-treff, men skal bort fra neste lørdag til søndagen etterpå.. (opp til hardanger til typen å fikse litt forskjellig ang. jordmor å fødeplass ol. der oppe. spennende!) Jobber man tirs og tors jeg da så lurte, som jeg sikkert har skrevet før, på fredag den 6. Men er bare ett forslag ;-) å nå har jo lille_vb kommet hjem og så hun kan være med å planlegge :-P

Skrevet

Hei hei mitt navn e Henriette, eg bor også i Stavanger, vente ei lidå prinsessa i begynnelsen av mars, er 17 år men fyller 18 før jeg føder :P er fra forus :) kan dere fortelle litt om dere selv er litt ny her :P men hadde vært intrisert,:)

Skrevet

Klart me kan!

Eg e ei jenta på 17 år (fylle 18 i desember) å vente en liden gutt i begynnelsen av februar. Eg bor då langt ud på Jæren, på Varhaug, men går på skole i byen. Hmm vett ikkje heilt ka meir der va å skriva om meg.. Me får heller snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...