Gå til innhold

Endelig .. Er det idag det skal skje ?

mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei alle fantastiske gravide !

Jeg er egentlig førstegangsfødende, men må nesten spørre dere som har fått før for dere har vel litt mere peiling på dette, håper jeg ..

Idag skjer det, men bare kansje da :(

Våknet til morgenen idag at jeg hadde såå vondt. Tak i ryggen og i magen. De begynte å komme hvert 10 min, så jeg ringte føden. De sa jeg skulle vente til det kom hvert 5 min og at det skulle holde på sånn ca 1 time. Men dette har jo ikke skjedd. Holdte på å ha vondt, først gikk det 10 min, så 5, enda 5 og så ble det 20 for så ikke gjøre vondt på ca 1 time. Å så kjedelig, tenkte jeg da. Ikke sett babyen idag heller, men nå har det begynt sånn igjen. Kjenner det i ryggen og magen. Gjør kjempe vondt. Er det dette som er begynnelsen eller er det bare sånne "maserier"? Om det er det, så er det pyton, for dette gjør voondt ..

Sitter nå og har vondt, men nå kommer det sånn uregelmessig. Noen ganger 10 min, så 20 og så 10 igjen. Slitsomt ..

Noen som tror dette kan være begynnelsen på fødselen, elelr er det bare et lite forsmak, for å så vente enda lenger ? Hjelp ..

Klem fra håpefull :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...