Gå til innhold

Januar-februar-mars 2007 mager? Treffes???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er andre gravide i stavanger me termin mellom januar-mars som har lyst til å få til et treff? Kom gjerne me forslag, dato og klokkeslett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI er allerde 10 stk, som skal treffes å spise tapaz neste uke.. på treffsidene ser dere treffene. Men hvor? hvilken by snakker dere om? januar februar, mars mager

Skrevet

glem det, jeg leste ikke ordentlig, jeg er fra trondheim, var litt rask til å svare...

Skrevet

me e vist ganske mangen så ska ha i denne perioden, så hvis me holde tråden oppe, bler me nok flerne:)

Skrevet

eg e me eg, har termin 23 januar........

Skrevet

Kor bor alle henne då??

Sandnes Stavanger ??

Skrevet

bor i stavanger, hvor bor du? kan evt ha et treff midt i mellom stavanger og sandnes? kvadrat kanskje?

Skrevet

Hadde vært kjekt med et treff ja. Jeg har termin 29 mars. Bor 1 times kjøring sør for stavanger da.

Skrevet

skal vi sette opp et treff? sga me sej på kvadrat? mexicana? hvilken dag passer for dere? klokkeslett?

Skrevet

hei..har någen veninne så vente i februar å eg sjøl i januar..kan hørra me di:) dialket ja hhehe

Skrevet

kan jo prøva å holda tråden oppe t i mårå vertfall, å heller planlegga ti å plass når me e blitt litt flerne, vet jo at me e mer_:)

Skrevet

eg bor og i stavanger, eg e 29 år, og vente gutt nr 3, ka me dok??

Skrevet

e 23 år . vet kje ka eg vente, men håbe eg finne ud av det i mårå;) e min fyste forresten

Skrevet

Er det noen som kan sette opp en liste over de som er interessert i et treff? Så har vi det samlet og de som vil være med kan fylle opp lista.

Så kan vi kanskje sette opp alder, evt. barn fra før og hvor langt vi er på vei?

Skrevet

kan gjør d eg

hvis ingen andre allerede har gjort det....

vente 5 min å ser, så me sleppe 5 forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...