Gå til innhold

Litt bekymret!!


Regnbuemor til 2

Anbefalte innlegg

Er jo så tidlig ennå, og jeg bekymrer meg for alt. At det ikke skal gå bra. Vet jo at statistikken er god, så jeg burde slappe litt av. Saken er den at jeg kjenner ikke noe nå. Hadde veldig pms smerter før helgen. Har IKM i dag, testet positiv på lørdag. Nå har jeg ikke noe vondt i magen, ikke kvalm, ikke ømme pupper. Ingen ting. Kan det stemme da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarer jeg, selv om jeg ikke hører til her=)

 

Jeg merka ingenting før jeg var i uke 10. Mest etter 1 tri egentlig. Når jeg var på tidlige ul så var det ganske så rart siden jeg ikke merket noe!

 

Bare vent noen uker, så merker du nok mer, og da angrer du deg litt for at du bekymra deg over at du ikke merket noe;-)

 

Lykke til - og gratulerer med spire=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

De PMS-smertene har jeg også hatt flere ganger mellomEL og positiv test, Men ikke nå. Og det er jo bra- for det er jo ingen grunn til at vi skal ha vondt i magen. Dessuten fikk jeg med meg inne på Bli Gravid at vi som har barn fra før ofte ikke får ømme pupper igjen.... At kvalem gir seg trenger heller ikke å bety noe, fordi det er ikke sikkert at det er snakk om "samme type kvalme". Mange som er kvalme fram til IKM og så forsvinner det.

Det som er vanskleig nå, for oss alle, er jo at vi må ta tiden til hjelp. Veldig kjipt, men det er ikke så mye å gjøre med. Syns det er tøft selv, har mistet før, men jeg......kan ikke finne på noe som blir riktig å skrive, så derfor vil jeg heller gi deg en god klem!

 

*klem*

 

masse varme tanker og energi fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Klemmer hjelper masse:) Ja det er sant, det er bare at vi må ta tiden til hjelp! Sammenligner med forrige gang, og det blir jo feil! Takk for klemmen. Sender en i retur også jeg. En takk for klemmen klem...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Har ikm idag eller igår, og testet positivt idag. Har ingen symptomer jeg heller, kanskje bare litt mer sultfølelse?.. Er jo bra at vi ikke har noe ubehag enda ihvertfall, får håpe det varer. Noen merker jo nesten ingen ting gjennom hele svangerskapet.

Men jeg skjønner deg, jeg er også en litt bekymret person som sikkert kommer til å bekymre meg mye og gå på tåspissene hele svangerskapet... Vi får støtte hverandre:o)

Masse lykke til videre:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.... Er mitt tredje barn, kjenner så og si ingenting.... Ikke ømme pupper, ikke noe særlig romling i magen. Men får noen kvalmebølger, spes hvis jeg er sulten.. Litt bleik og trøtt også kanskje... Håper det er liv laga der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...