Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg har smurt og smurt...og nå har jeg fått strekkmerker på puppene!!!!!*crying*noen fler....???
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hadde ikke et strekkmerke med førstemann. Denne gangen kom de første før maven vistes.... Ingen gode råd, annet en å smøre daglig med en god krem. Sånn Butter greier fra Bodyshop er fin på maven og puppene syns jeg. Jordmor sier det er hormonelt, så alle vidunderkurer er bare tull..
MammaDilla Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg tenker faktisk som så at de strekkmerkene får vare komme. Gjør meg ingen ting om det vises på kroppen at jeg er en kvinne og har levd som en kvinne Men nå har jo ikke jeg fått allverden med strekkmerker heller.. Jordnøttolje er forresten veldig bra å bruke for å skape elastikk i hud og kjede
Snurrepippen Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Eller skjede kanskje ;-) (hvis ikke du bruker det på sykkelen da..)
Leola Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( :( Snudde og såg med bakfra i speilet i sta, og oppdaga at ræva og låra mine var FULL av blå streker! snuuuuuuuufs! Hadde ingen strekkmerker med nr 1, så dette var litt nedtur. Er i uke 27 å trodde jeg slapp unna denne gangen også...
Maggot Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Er i uke 24,3 og foreløpig ingen strekkemerker... Har siden uke 12 daglig massert bryst, mage og rumpe med Svangerskapspleieolje fra Weleda (fås på helsekosten/Helios). Men enig i at det skal være lov til å se ut som om at man har levd! Vi er jo kvinner, må vite )
MammaDilla Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Seriøst?? gidd å henge seg opp i dustete tastefeil...
MammaUlv Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Hadde ingen strekkmerker før denne uka her, nå er jeg 28+3 og de popper frem litt etter litt nederst på magen. Stresser ikke med dette jeg.. Eneste er at det faktisk er en smule ubehagelig..man kjenner jo at det "strekker" på en måte...
elise_ Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Ja jeg merket det i natt:( Syns det var grusomt! Jeg har også fått det på puppene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå