Gå til innhold

mohemy

Chanelle med ♀♂♂♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg syns du høres veldig flink ut og lurer på om du kan hjelpe meg litt? :) jeg er gravid og lurer på hva det blir? jeg og sambo tror forskjellig! :) Kan du samtidig se om nårtid ca babyen har planer om å komme ut? jeg er født 15.03.78 og min kjære er født 18.04.69! håper du kan svare meg! også uansett hva du får opp! stor forhåpningsklem fra meg!

mohemy

Om du har termindato, kan jeg forsøke å se om det blir før eller etter denne:0)

Tror dere begge har sterke meninger her, for jeg fikk opp begge deler...! (kjønn) men mener dette må være ei lita jente, ja!

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin den 6.mars! gikk ikke over tiden sist,men man vet jo aldri! glemte å si at vi har barn fra før! han har en gutt og jeg har ei jente! så kanskje derfor du får opp begge? :) vil det endre noe på det du ser? tusen takk for svar! syns det er veldig spennende!

Skrevet

Oj, ja dette ble litt snålt...kan fortelle deg at når jeg fokuserte på dere to, fikk jeg klar jentefølelse rundt deg, og veldig sterk guttefølelse rundt ham. Og som du sier, er det sikkert fordi dere har de barna dere har fra før:0)

Siden det var du som spurte, fikk jeg opp en dominerende følelse av at det skulle være en liten jente som kommer nå...men med de nye opplysningene ble jeg litt mer usikker, for nå fikk jeg opp bilde av en skjønn lien baby, kledt i sånne dyp blå klær...minner om en liten gutt ja, en nyyydelig lite en;0)¨Så heldige dere er:0)

Må dermed bare innrømme at jeg er litt usikker mht kjønn, men bildet av babyen er her, ja!!

Datoer og tall er min svake side. Men jeg får frem to her, både 1 og 8.. mulige datoer, kanskje.

Lykke til! *klem*

Skrevet

tusen hjertelig takk for svar! har nå vært på ordinær ultralyd og fikk ny termin! 1.mars! :) så det ene tallet stemmer og det fikk vi jo bekreftet ganske fort! :) da går jeg nok ei uke over tia og får den 8. :) blir spennende å se! klarte forløbig ikke å se kjønnet,for den lille lå med beina i kryss! :) takk igjen for svar! stor klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...