♥Tullerusk♥ Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Sitter her og prøver å skrive en stil om norrøne mytologi... Er helt hjernedød... Er sååå enkelt og klarer ikke å skrive noe som helst... Og den skal leveres i dag... Begnner å haste nå ja.. Har funnet mye stoff og så var det å skrive med egne ord da... Og mye av det som er allerede skrevet ned ville jeg jo også ha skrevet... Haaaaaater stiler...=o( Måtte bare få ut litt...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 hehe...hørtes kjedlig ut ja...skal skrive om økologisk tilnærming og perspekt jeg....d er boring d...... Gruppearbeid egentlig..men jeg hoster sånn at jeg skalprøve å gjøre min egen del hjemme...sukk
*Biola* Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 HEI!! Føler med deg! Jeg hadde også planer om å skrive oppgave i dag, men orker ikke:-( Og viss jeg ikke gjør det, er det sååå mye å ta igjen...
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Det værste er at jeg har hatt en HEL UKE på å skrive, men har hatt fullstendig skrivesperre itillegg til prøver jeg hadde i forrige uke. Jeg vet det er min egen skyld.... Måtte bare få det ut... Sussa: Håper du klarer å få gjort noe da=o) og at formen din blir bedre veldig snart=o) vita-84: Håper du finner litt ork og får begynne på oppgava... Ikke kult å utsette den i siste liten.... Av mange erfaringer: Lykke til begge to... Vi får gå inn i oss selv og hente styrke=o)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 D høres jo kjempeinteressant ut! Hva er problemstillingen? Norrøn mytologi er spennende syns jeg
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg skal skrive en artikkel (hva nå enn det er) om det norrøne mytologien... Det jeg må ha med er: Oversikt over det norrøne verdensbildet presentasjon av de sentrale guder (denne er lett =o)) Og hvilke kilder som gir oss kunnskap ommytologien. Det er den første og den siste jeg sliter med... Og det skal være minst 3 sider kan være 2 også, men vil gi litt inntrykk da..=o) Men jeg er ikke så flink til å skrive stiler... Skikkelig dumt, føler meg dum også, for jeg har funnet masse stoff men vet ikke hvordan jeg skal bruke det...=o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå