Gå til innhold

Kiloene renner på...

Anbefalte innlegg

Føler vekta er helt ute av kontroll for tiden:-(

Er i uke 30 og har lagt på meg 9-10 kg så langt. Men det merkelige er at jeg egentlig ikke ser det på kroppen... Har selvfølgelig en stor mage og merker at buksene er litt trangere rundt lår og rumpe, men nesten 10 kg...?? Har ingenting vann, jeg er 1,59 høy og var helt normalvektig i utgangspunktet så 10 kg skulle vises ganske godt! Føler liksom ikke at jeg har "kontakt" med vekta, hvis dere skjønner...

Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6446087-kiloene-renner-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått opp 7-8 kilo, men er tynnere i kroppen enn jeg var før jeg ble gravid. Og jeg er ikke kraftig fra før med 169 cm og 51 kilo.

Alle mammabukser henger og slenger rundt beina mine, men er for trange i maven. For den er jo blitt diger...

Hadde egentlig gleda meg litt til noen kilo til. Sliter med å holde vekta oppe til vanlig jeg.. Men har jo noen uker til igjen . Så noen flere blir det nok, for matlysten er det ikke neoe galt med :)

He he, jeg er i uke 31, og har gått opp 20 kg. Nå skal det sies at jeg er nesten 1,80 høy, så kiloene har fordelt seg over det hele. Jeg har mye vann oxo, ikke alt er fett.. Magen min er ikke så veldig stor, er ca 107 cm rundt. Veide 65kg før gravid..... Mer skal det vel bli kan jeg tenke meg....

Annonse

ohhh yes... her renner de på ja, og det syns odt for å si det sånn ;-) har lagt på meg 15 kg til nå...... spiser ikke spes mye søtt eller mat altså, og før var jeg sånn som kunne spise hva som helst uten å legge på meg, slik er det IKKE lenger ;o) men er jo endel vann også da.....

Har lagt på mæ 6 kilo. e i uke 31... Og e ganske førnøyd med det. men, har mange kilo førr mye fra før æ blei gravid så det har nok sine grunna tel at æ ikkje har lagt på mæ meir.. gikk ned 4kg etter 2 kvalme spy-mnd`a.. ailt i alt opp +6kg. mye vann i beinan. det e litt ekkelt med klumpefota.. :)

klæmma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...