Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei Chanelle2 Jeg har en venninne som lurer på følgende : - Jobbmuligheter i nærmeste framtid ? - Kommer hun til å flytte fra der hun bor nå ? - Hva med kjærligheten og barn, event. kjønn og når ? Hun : 23.12.79 Han : 01.03.75 På forhånd takk Hei! Du kan hilse å si følgende til din venninne.. Jeg får opp endring i bomiljø, ja..dette skjer ikke akkurat nå, men det ser ut til å bli til neste vår/tidlig sommer. Hva jobb angår enser jeg endring i februar. mulig hun ikke begynner i ny jobb da, men får ihvertfall lovnad om/utsikter til ny jobb da. Kan ikke ense barn hos hene med det første...men her er to barn noe frem i tid, muligens 2008? Er de "prøvere"? Kan jo prøve å se litt nærmere senere isåfall, om resultatet nlir annerledes... Har hun barn idag? Hva kjærlighet angår enser jeg litt motstridende interesser hos de to partene..kanskje tviler de noe begge to? Får likevel frem at dette er gode, omsorgsfulle mennesker som ikke ønsker å såre partneren, likevel føler de ikke hverandre som "soulmates" heller, om du skjønner... På tross av dette har de likevel en mulig, god fremtid sammen. Men forholdet må nok invisteres med, virker det som..
*mamma til to :-)* Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Tusen takk for svar:) Hei!! Jeg er venninnen til "mamma til to" Vi har ikke barn idag, og er heller ikke "prøvere".. men lurer på om du alikevell kan se hvilket kjønn det evnt. vil bli? lurer på om jeg kommer til å flytte langt unna eller om det blir i nærområdet? Håper du har anledning til å svare meg:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2006 Hei igjen! (Skulle svart før, da...men rekker ikke over så mange av gangen;) Hva flyttingen angår er jeg litt usikker på bildene her, men kan forsøke å forklare..jeg enser flytting ja, men ikke sånn "rett over gata"..om det blir innenfor samme by, MÅ det bli over til andre siden av byen, eventuelt fra et tettbygd strøk til et annet. Ser ingen flytting på tvers av landet heller altså.. Får opp graviditet rundt januar 2008, (litt usikker når det blir et stykke frem i tid, så dette må bli sånn ca..) Og har steerk guttefølelse her, ja. Lykke til!
*mamma til to :-)* Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Tusen tusen takk for svaret, skal viderebringe det... Har sett at du har veldig mange og svare, så har full forståelse at du ikke rekker over alt. ......synes du er kjæmpeflink, utrolig mye som stemmer Klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå