Gå til innhold

Hæ, er jeg kan gravid? Kan jeg være d?

Anbefalte innlegg

Åh jeg trenger synspunkter her. Har kjørt en runde med pergotime, men gyn mente det ikke ble noe eggløsning av det. Tiden gikk, og jeg fikk primolut for å få mensen igjen. Nå er jeg på 4 dg. og ingen mens. Jeg fikk den etter bare 1,5 dg sist primolut kur. Jeg har hatt en del stikkinger i siden, og har ømme bryster. Men det har jeg avskrevet som pergotime bivirkninger. Jeg ringte gyn som ba meg ta en gravididtetstest. Jeg gjorde det i dag, CB Digital, som en kan når som helst på døgnet. Å den blinker Gravid. Hvis dette er en spøk så vet jeg ikke hva jeg gjør....hadde ikke gått på do på to timer. Kan det være pergotime, og hormonene i den som spiller meg et puss. Eller er jeg faktisk gravid?

Fortsetter under...

Hei.. tror ikke pergo har hcg i seg?? Primolut aner jeg ikke!

Nei, altså, jeg tror du er gravid. Husk at Cb digital også krever litt mer hcg enn den vanlige også..

Tar sjansen på å gratulere jeg!!!!

Glemte å si at den pp'n jeg ble gravid så hadde jeg ikke el (trodde jeg da) Men kroppen lurte meg gitt!!

Håper noen som har brukt primolut kan gi deg svar om det finnes hcg i det. Jeg har brukt pergo en gang, og testet rimelig negativt altså..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...