Gå til innhold

I MORGEN SKAL JEG PÅ AROMATERAPI JIPPI!!

Anbefalte innlegg

NOEN SOM HAR HATT NOEN ERFARINGER MED DET SOM GRAVID?? GJORDE DET IKKE SIST GANG MEN UTENOM Å VÆRE GRAVID HAR JEG ,ET IKKE HVORDAN D BLIR NÅ..NOEN TIPS..

HAR FÅTT RYGG OG FOTBEHANDLING AV MANNEN MIN SOM EN LITEN OVERASKELSE OG HÅPER Å KUNNE NYTE DEN..

Fortsetter under...

Annonse

well exuse me da ..visste ikke at du hadde vondt i hodet anonym ,men viss det plaget deg sååååååååååå mye at caps lockèn var på kunne du jo svart under med nicket ditt lille venn.....

jeg følte faktisk for å rope det ut for det er FANTASTISK!!!!!!! Å FÅ LITT AV DENNE KOSEN NEMLIG!!!

og til dere ande som lurer på om man ikke kan ta det når man er gravid ,så kan jeg fortelle at dette har med erfarenhet hos behandler.man må selvsagt fortelle at man er gravid og om man har allergier..og ja jeg lå faktisk på magen,noen steder har de egne benker for gravide et hull til ansiktet og ett til magen hihihihi..

men hun bygget opp benken med puter og tepper og faktisl likte babyen det også..hun "dråpet " inn noe også for å roe ned både meg og babyen siden jeg har mye søvn problemer og den natten var deilig altså roooooooolig...

anbefales...

hun som jeg gikk til har det sånn at den behandlingen jeg fikk var på 1 time og det kostet 470 kr og det var nakke/rygg og beina(lår og legger)

eller kunne jeg valgt rygg og ansikt..for samme prisen hun er kjempe flink og ganske billig .pluss at jeg kan gå dit til fots 5 min unna huset...

koselig juppjupp..

har tenkt meg der igjen om ikke så altfor lenge ,det gav meg mye overskudd..jeg bor i bergen så vet ikke hvordan det er andre steder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...