Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Har et problem som plager meg her. Jeg er bare i uke 16 og begynner allerede å bli tung pusten. Føler jeg ikke får trekt pusten skikkelig. Noen andre som har det slik?
oesmamma Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hadde det spesielt på den tiden du er på nå... Er masse som presser på lungene!!!
RosaPåBall Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Er 20 uker og føler jeg har skikkelig dårlig lungekapasitet! Puster og peser for den minste ting. Har ikke fått spesielt stor mage, men orker nesten ikke gå i trapper lenger. Skjønner det i grunnen ikke helt da jeg trodde dårlig pust kom med diger mage...
tosøtetuller Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg peser også ved anstrengelse. Det er jo så vidt jeg holder ut en lengre sex økt med min kjære . Er 21+1 uker. Mye av grunnen er økt blodmengde i kroppen og det er det selv om ikke magen er stor ennå... Senere er det også fordi magen er så stor at lungene ikke kan utvide seg så mye som før for hver gang man trekker pusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå