inger l Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Var på sykehuset istad,etter en god del kynnere i dag tidlig... Fikk beskjed om at jeg hadde 3 cm åpning og helt moden.... Kjenner ikke noe særlig nå,men håper det setter i gang for fult snart... Kanskje jeg får møte prinsen min om en dag eller to :-) termin 20 oktober... Ha en strålende dag alle sammen
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 KRYSSER FINGRER OG TÆR FOR DEG ..TA DET MED RO OG ,HÅPER DET IKKE VIL TA SÅ LANG TID.. KOS
inger l Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 tusen takk for det... Håper det går fort,har gjort det med de fire andre:-) Hm,spennende det her!!!!!
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Masse lykke til!! *blir litt misunnelig her nå*
Heffalump mamma Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Du er heldig du!!! Jeg vil også være moden å ha åpning..... Har en del murringer og skal til jm på onsdag for kontroll. Håper hun vil ta en god sjekk for å se hvordan jeg ligger ann... Jeg må nok smøre meg med tålmodighet en stund til.
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Hei. Jeg var til jm i dag og hadde en cm åpning og ganske avflatet mormunn. Kunne også håpe det var noe i emning snart.... Tvi tvi
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Så spennende, lykke til :-))))))
Gjest Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Skulle ønske det var meg... Termin 1. oktober jeg. Håper det ikke tar lang tid før du får møte prinsen din:-) Lykke til!!
Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 ikke for å ta fra deg håpet altså, men jeg har hatt 3 cm åpning siden den 15 sept. og jeg går her enda. Moden som bare det er jeg og, og hodet er godt nede i bekkenet. Men neida, ingen baby ( Jeg har termin 1.okt så hvis du får før meg så streiker jeg ) lykke til da !!!
inger l Skrevet 25. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2006 Hei igjen... Jeg veit det kan ta litt tid,derfor dagene blir ekstra lange.:-)) men jeg håper det skal skje noe nå snart,føler meg ihvertfall veldig klar!!! De barna jeg har fra før, har kommet alt fra 16 dager til 6 uker føre tiden... Til dere med termin føre meg så skal jeg krysse alt jeg har for at det skal skje noe.... Lykke til og klem fra meg
3guttsmamma;) Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Så spennende... Lykke til og håper du får sett nurket ditt snart... Krysser fingrene for at du får en grei fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå