Lunajenta og Alvegutten Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei dere! Denne gangen har jeg brukt EL-tester for første gang, og fikk positiv test på dag 15, pluss at jeg hadde skikkelig EL-slim samme dag. Hadde sex på dag 8, 10, 12, 14 og 15, så da må vi vel ligge godt an? Eller hva tror dere, jenter?
**Håper** Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Da ligger du veldig godt ann ja Lunajenta:=) Nå er det bare å vente i spenning. Håper virkelig dette blir fullklaff for deg nå. Krysser fingrene for deg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Ta par dager etter også. For el kommer alt fra12-36 timer etter positiv test har jeg hørt.. Krysser fingrene=o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Ja, jeg er skikkelig spent allerede, det kan bli to laaaaange uker, hehe... Men har heldigvis begynt å jobbe nå, så da går dagene fortere! Hvor ligger du an i løypa, juhujenta?
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Ja, jeg lurte litt på om vi skulle det, sånn for å være sikker, liksom... Men mannen er så sliten om dagen, så jeg har ikke lyst til å mase på ham... Får nok finne på noe lurt;)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 25. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2006 Og takk i like måte med fingerkryssingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå