mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei alle fantastiske gravide ! Idag skjer det, men bare kansje da Våknet til morgenen idag at jeg hadde såå vondt. Tak i ryggen og i magen. De begynte å komme hvert 10 min, så jeg ringte føden. De sa jeg skulle vente til det kom hvert 5 min og at det skulle holde på sånn ca 1 time. Men dette har jo ikke skjedd. Holdte på å ha vondt, først gikk det 10 min, så 5, enda 5 og så ble det 20 for så ikke gjøre vondt på ca 1 time. Å så kjedelig, tenkte jeg da. Ikke sett babyen idag heller, men nå har det begynt sånn igjen. Kjenner det i ryggen og magen. Gjør kjempe vondt. Er det dette som er begynnelsen eller er det bare sånne "maserier"? Om det er det, så er det pyton, for dette gjør voondt .. Klem fra håpefull
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 25. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2006 Noen som vet noe om dette ? Dytte-dytt ..
msbu Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Krysser fingrene for deg, jeg, for at dette er begynnelsen på det stoooore.... Maserier vet jeg ingenting om, til tross for 2 fødsler bak meg, heldigvis. Jeg vet imidlertid at enkelte opplever at riene starter, kommer nogenlunde regelmessig, tettere og tettere, men så stopper helt opp for en periode. Det er derfor det kan være lurt å vente litt med å dra på sykehuset, for det er så skuffende å dra hjem igjen hvis det bare var falsk alarm. Men selvsagt må man ta med i vurderingen hvor langt fra sykehuset man bor, da... Det at det har startet på igjen, kan nok være et godt tegn, tenker jeg. For det at riene stopper, er jo bare for en periode, da. De må jo en gang starte igjen, enten det tar timer eller dager, og de riene du har hatt, har nok helt sikkert vært med på å modne systemet/åpne mormunnen litt. Lykke til, håper for din del at det nå er i gang.... HERLIG å endelig skulle få møte nurket, selv om tiden fram mot mål ikke er den mest behagelige, da, så er den virkelig verdt det...
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Noen flere som kan hjelpe meg så jeg får litt mere forståelse for alt dette som skjer ? hehe ..
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Er sikker på at du er i gang jeg.. Ønsker deg masse lykke til i hvertfall.. Tenker han kommer før i morgen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå