-Dobergirl- Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Nå er jeg både lei meg og irritert.. har brukt nesten 7000,-på splitter ny vogn.... den er i deg brukt i 7uker... og nå er det flere steder den har gått opp i sømmene...og et sted synes det godt... og når jeg ringer butikken,kan de tilby meg en annen gammel vogn på lån i 1mnd mens den andre er til reprasjon... Det er ikke aktuelt ,,,, Men hva kan jeg gjøre? åhhh er så sint....
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 rart det tar så lang tid å reparere den da.. men er vel ikek så mange andre valg.. ellers så kan du lese igjennom hva som går under reklamasjonsretten din, og se om du kan få den en ny vogn på den måten. lykek til.. kjempe synd at det har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 kontakt fabrikken...la de ordne opp selv...Er jo de som har gjort feilen... Tlfnr ligger på hjemmesiden demmes...
Lystpåentiljeg Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hva slags Emmaljunga har du kjøpt? Utrolig irriterende når slikt skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå