Gå til innhold

flere med ternin 10 maì?

mamma t Michelle/Fabienne+1

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 28 år, og har to jenter født 2002, og fabruar i år. Vi bestemte oss for å starte prøving på nr 3 for en måned siden, da vi brukte 13-14 måneder på 2. jenten vår. Vi ville ha de tette, men hadde da ikke regnet med 14 måneder mellom. Men uansett, velkommen er det. Jeg føler meg ikke gravid, ikke mye symptomer. Jeg tror jeg er 8 uker på vei. Det som er merkelig er at jeg tok en test for halvannen uke siden, på torsdag. Den var negativ. Tok ny test på fredag uken etter som var positiv. Redd for at noe er galt. Men ingenting som tilsie at det er det. Har hatt to flotte svangerskap bak meg, i det siste svangerskapet hadde jeg nesten ikke symptomer i det hele tatt. Generelt sett bra form i begge. Er jo for tiden i permisjon, så det blir jo ikke mye kaving på jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6445400-flere-med-ternin-10-ma%C3%AC/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei. jeg er 24 år og har ingen barn fra før... jeg er også i min 8 svangerskapsuke, men har ikke vært til lege enda da... tok to tester på fredag og begge var positive... jeg er veldig dårlig men er så redd for at jeg ikke er gravid. enn hvis det var noe feil på testen. jeg har min termin 15 mai ifølge dette nettstedet, men kan jo hende at legen finner ut noe annet da.

Tittei. Har termin 10 mai, men har ikke vært hos legen enda. Har de tre andre gangene fått utsatt termin med minst 14 dager på UL.... Dritt!

Har en på 12 ei på 9 og en på 13 mnd.

Dette er siste svangerskap for meg og skal NYTE alt, til og med kvalmen.... hehehe

34 år fra aust agder.

Jeg har også termin 10 mai:-) Jeg er 26år, bor i Oslo, og dette er mitt første barn. Er veldig usikker på termin dagen da jeg har rotet noe voldsomt med p piller, og mens de siste månedene - så det blir spennende og se etter første ultralyd. Jordmor tippet datoen så får stole på henne. Ellers er jeg i toppform - bare at puppenen mine utrolig ømme (plagsomt). Blir kvalm kun hvis jeg er sulten... Tror dere at man kan bli kvalm nå, fra 8ende uke, eller er man liksom over der man begynner med det nå? Håper jeg slipper:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...