Gå til innhold

Hvis jeg blir gravid i denne ppen så har jeg termin på bursdagen min:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da sier vi det slik at vi får på bursdagen vår:-)

Er med på den jeg vet du!!! Selv om det vil si at jeg må føde noen uker for tidlig... Men ikke meg imot det eller siden jeg har gått 2uker over med de to første.

Tenk deg den bursdagspresangen da!!! Hvordan følelser sitter du med nå da, for om du er gravid denne syklusen så har det vel skjedd nå... Har du noen tanker/følelser... Det er jo litt tidlig enda da... Men denne måneden føler jeg at vi virkelig har prøvd, samtidig som vi har hatt det godt med hverandre. Mye kjærlighet, ikke bare babylaging som jeg har vært inne på tidligere... Så magefølelsen er absolutt bedre enn på lenge. Men symptomer er for tidlig å kjenne etter for min del iallefall. Når forventer du IKM nå? Jeg har 7 eller 8 oktober tror jeg...

Lykke til videre iallefall!!!

Jeg dyttet litt på innlegget ditt på spåsidene slik at du fikk svar fra noen jeg. Håper det var greit...

Klem

Bursdag ca 15 juni du da? Så morro det hadde vært da, men kanskje greit å vente til et par dager etter med å føde, slik at du rekker å spise masse kake?? Hehe.

Lykke til!

Jeg skulle hatt samme IKM som deg, men går fortsatt og venter på dette egget som ikke vil løsne...Grrrr, lei nå!

Annonse

Hei tredjegull:)

Så koselig å få melding fra deg!

Vet ikke helt hvordan det føles ennå jeg..Fikk ikke testet denne ppen for el testene kom for sent i posten. Men det var egentlig helt greit å slippe de testene syntes jeg:) Vi hadde bare sex hver dag i 9 dager (phu!!) og nå håper vi på det beste!

Har ikm 7 eller 8 Oktober jeg også, spennende!!!!

Tusen takk for dytting av spåinnlegg!! Det var en snill dame der som mener at jeg blir gravid snart...men hun kunne ikke "se" hvordan svangerskapet gikk...Ser det er litt spåtendenser her inne i dag også, kanskje jeg skal prøve meg?

Lykke til til deg også, kanskje får vi samme termin?

Det hadde vært koselig altså!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...