Gå til innhold

Vondt i maven når jeg går....

Anbefalte innlegg

Er vant til å trene ofte, noe som jeg ikke gjør nå pga av litt trøblete bekken. Men jeg går mye.

De siste dagene får jeg vondt i maven når jeg går. Kjennes ut som jeg må fryktelig på do uten at jeg må det liksom...

Kjenner jo litt smerter fra bekkenet også, men det er annerledes nå. Maven blir alltid steinhard når jeg beveger meg.

Noen som har det sånn ??

Skal til jordmor på torsdag, får skrive ned så jeg husker alt jeg skal spørre om...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6445215-vondt-i-maven-n%C3%A5r-jeg-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ikke det som heter kynnenre? det er når livmora trekker seg sammen. ikke farlig bare ubehagelig.

jeg var veldig plaget med det sist gang jeg var gravid.

husker da jeg var ute på en LANG skogstur, 1½ time hjemmefra.

å fikk kjempe kynnere, trodde ikke jeg skulle komme hjem.

Er det det some r kynnere?? jeg har også sånn.... det var kjempe ubehagelig til å begynne med, men har blitt van med det nå.....

blir på en måte øm i magen jeg, også blir den så hard!! merker ikke det med å måttte på do, men blir kjempe øm på en måte......

Annonse

øm og vond i magen, ja..

samme her...

og jeg gjør ikke annet enn å stå og gå hele dagen på jobb.. (SFO)

slitsomt og vondt, emn det er vel også en måte kroppen våres prøver å si ifra til oss om at vi burde ta det litt med ro??

jeg trodde også at dette er kynnere, men....

skriv inn her i morra, dere som vet noe om det, a!!

(og dette er unge nr 2 for min del.. trudde jeg visste litt, jeg..)

klem, klem

Er forresten min nr 2 også. Hadde masse kynnere med junior, men ikke denne "må på do" følelsen.

Får jo sånn følelse når man føder, at man må på do. Men det er jo babyen som kommer.

Har ikke nedpress, men vet jo pga sykehus besøk tidligere at jeg har åpning allerede. Men er ikke noe som tyder på at det er noe annet en kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...