¤mamma¤ Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei, vet det er litt diskusjoner rundt dette med vekt, men jag la på meg 6kg allerede de første 8 ukene (veide i utgangspunktet 58 kg). Nå er jeg i uke 26 og er søren meg oppe i 73 kg!!! Hallo? Men jeg stresser ikke over det, undres mer:) Det utrolige er at jeg søren meg har fått valker på ryggen?! Noen andre??
solegget sprekker til påske Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 hei. det er vel ulikt hvor mye man legger på seg. er iuke 13 og har tatt av pga ekstrem kvalme. kroppen endrer seg jo i sv skapet og ting liksom flytter seg,,,,slapp av og glled deg over å være frisk.-) lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Har ikke akkurat valker på ryggen, men har blitt litt rundere rundt hele magen min. Men det føles kjempe flott=)
tosøtetuller Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Å ja,da. Prøver å skjule det litt med å legge BH på "riktig" plass... ;-) Gått opp 6,5 kilo nå, syns det raser på for tida... Er 21+1 uker.
MM med spire Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 jeg er i uke 24 nå, og godt opp litt over 10 kg. Det har selvfølgelig lagt seg på magen, og litt over rompa og ryggen... Kjedelig, for jeg føler at det synes så innmari godt... Resten plager meg ikke i det hele tatt... Men akkurat den på ryggen rundt bh... den er kjip...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå