Gå til innhold

Desember: Jeg holder på å bli gal...

Anbefalte innlegg

Gullet spydde i natt, og sikkert en million ganger i dag. Tørker spy til den store gullmedaljen.... Det ble nevnt i går at svigermor hadde omgangssyke, men i dag var det visst ikke det likevel... Javel...

Min kjære mann er på jobb i dag og kommer ikke hjem før i morgen. Men reiser bort nesten en måned på onsdag.... Kan ikke si noe til han. Forsvarer sin kjære mor. Føler meg helt tom. At jeg ikke klarer å ta meg av gullet godt nok. Ingen god mor. Vet at dette kan være Refluxen, men rart at det skal komme så mye så plutselig.... har jo ikke kastet opp på leeeeeenge. Kanskje tenner da? Noen som kaster opp her når de får tenner??? Det er bare det at svigers alltid sier at hun ALDRI griner hos dem, alltoid spiser maten, aldri spyr aldri er sur...... Det er hun med meg.................. Er jeg en helt ELENDIG mor eller??

Huff... måtte bare på det ut...

Fortsetter under...

Tror du er en god mor jeg..

og alle barn er jo helt perfekte i besteforeldres øyne, og selvfølgelig er de alltid snille der de får det jo alltid som de vil----

Og det kan jo være som du sier omgangssyke eller noe lignende siden det kom så plutselig!

Trekk pusten du, og tenk gode tanker.. skal sende mange over til deg!

Klem

Kjære deg, du er en god mor!!! Ikke tvil på det. Det er ofte sånn at de er i bedre humør når det er andre rundt de, det skjer andre ting som er spennende. Og svigerforeldrene dine har ikke ansvaret for henne 24-7, det er det du som har. Klart de har et annet grunnlag å uttale seg på da. Du kjenner henne best, og vet når hun er sutrete eller ikke helt på topp. De ser på det nydelige barnebarnet, som ikke er annet enn perfekt :)

Skjønner du blir sliten av at hun spyr. Kan godt hende det er omgangssyke, eller tenner. Eller har hun mye snørr som hun svelger? Her har lillegull hatt liten matlysst etter han ble syk, ikke før i dag han spiser normalt igjen. Og hører han gulper mye, som han svelger igjen. Jenta di ble vel syk samtidig med vår?

Håper hun kommer seg raskt, så du slipper mer oppkast mens mannen er borte.

Klem

TUSEN TUSEN takk for støtten.

Ja, hun har jo vært syk... og det er jo flere tenner på vei....

Dere har helt rett. Godt å ha dere når man føler at man "flipper" ut....!

Jeg må si at jeg ikke forstår hvordan jeg skal ha energi til dette når jeg skal ut i jobb..... Særlig når min mann er borte hele tiden. Det er bra jeg har dere da:)

du e den beste moren din baby kunne fått!!!!!d skal du aldri tvile på.

D e heilt normalt at ungene e litt grinete sammen med oss, vi e jo tross alt sammen med de hele døgnet. Det e og lett å føle seg litt udugelig når man e sliten og i tilleg får kritikk..

Det går omgangssyke rundtom no, så d e stor sjanse for at babyen din har fått d. De reagerer jo så forskjellig når tennene kommer og, så kanksje d e en kombinasjon..

Eg forstår dagene kan bli tøffe for deg m en mann som e mye vekke, må si eg beundra deg kjempe masse!!!eg får angst når mannen e vekke 1dag!hihi

stå på snuppa, du gjør en fabelaktig jobb!!!!og e ei strålende mor:)

Thanks, Happy! Du fikk meg til å føle meg litt Happy, Happy:)

Når man har disse dagene er det godt å ha dere:) Kan ikke si d ofte nok. Det er ikke morro når man setter spørsmålstegn med evnen til å være god mamma. Særlig når det er alt man vil; være verdens beste mamma...

Nå skal jeg vaske flasker og prøve å få tatt meg en dusj...Lukter litt spy...huff....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...