Gå til innhold

angående hjerte(lyd)...

trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker deg lykke til!:) Håper alt er bra.. Regner med du skal pålevanger sykehus? var der i dag jeg, de var veldig flinke der synes jeg, forklarte veldig godt hele tiden!:) Vi fikk ikke øre hjertelyden, men så at hjertet hamret..

skal på levanger ja.

har jo blødninger, så jeg er egentlig forberedt på det værste,tror jeg...tror ikke det er noe hjerte som slår...

hva gjorde du der da?

er du langt på vei?

hvor er du fra?

Annonse

hvor er du i fra da? og er du langt på vei??

skal jo dit angående blødning, så utsiktene er ikke så veldig gode, men håpet er der, iallefall litt....men er også forberedt på utskrapning, tror jeg...:(

Jeg er 22. Jeg var sikker på at det kom til å galt,helt fra jeg tok testen, og spes da jeg blødde, men det gjorde det altså ikke. :o)

Det er vel ikke annet å gjøre enn å vente til i morgen, selv om det høres leit ut.

Jeg håper det går bra med deg i morgen. Lykke til!!! :o)

Hold oss oppdatert da!?

Annonse

I og med at vi ikke har sett henen tenker jeg at det antagelig ikke gikk så bra. Har tenkt på henne jeg også, men hun hadde en dårlig magefølelse skrev hun og mye smerter, så... Om alt hadde stått bra til innbilder jeg meg at hun hadde fortet seg inn hit for å skrive en hurra-melding, men det vet jeg jo ikke så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...