Lapez Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Sitter her på dataen, helt avslappet, også plutselig sparker det!! Det er såååå deilig følelse når det skjer, det kiler hver eneste gang, så legger jeg hånda mi på magen, også skjer det pittre meg igjen=)=)=)=) Flere som har det slik=)?? ER 19+1 i dag
¤mamma¤ Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Ja, det er så kos!!! Jeg er i uke 26 og har vært så heldig å kjenne det allerede fra uke 15 av... Det blir mer og mer liv:)
Lapez Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 ÅÅåååååhh så koselig det høres ut. jeg å vil(!!)
rose_007_har fått ei jente Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg er i uke 22 nå og kjenner dunkene mange ganger om dagen. Er blitt så vant med det nå at jeg kun registrerer dunkene, men tenker ikke så mye mer over det. Har kjent bevegelse i 4 uker nå. Men det er deilig å ligge i sengen om kvelden og se magen bevege seg. Når jeg trykker litt på magen kommer det flere dunk tilbake, koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå