Gå til innhold

Novemberjenter:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei minlille

Synes Oliver og Eirik er finest av navnene på listed din:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh det er vannvittig vanskelig da...Eirik og sebastian er mine favoritter, vår datter Marthe mener han skal hete marius og pappen mener Oliver...

Skrevet

Hihi, holder med Marthe da, Marius skal vår mest sannsynlig hete, pluss at det passer veldig godt sammen med Marthe!

Skrevet

Har termin 24.11, og føler meg egentlig i relativt bra form - foruten at bekkenet har klikket litt.. Så har vært 50 % sykemeldt, men er nå gått over til 100 sykemelding i håp om at det skal bli blitt bedre.

Men begynner virkelig å se frem til å få den lille i armene :-) skal bli så utrolig deilig :-p ut i fra 2 ulike UL, mente begge jordmødrene at det ble en liten jente, så får håpe de har rett... litt kjedelig å måtte bytte de rosa klærne :-p

Har også fått inn det meste av utstyr og klær.. er vel i grunn ferdig med det vi trenger hittil, men klær føler eg at eg aldri får nok av :-S Noen ideer/tanker om kor mye av div plagg man trenger og str?

Klem

Skrevet

Har termin 30. november, og har nå 65 dager igjen! Det høres ganske lenge ut, men jeg synes tiden flyr avgårde.

Selv har jeg gått til innkjøp på ny vogn, bilstol, lammeskinnspose, lammeskinn til vogga, ammepute, noen klær etc, til tross for at jeg har alt jeg trenger fra de 2 første. Det eneste vi ikke har fra før er bilstolen, da. Men det er jo moro med noe nytt også, spesielt når mannen gir sitt samtykke og gjerne vil ha ny vogn selv. Da er ikke jeg tung å be om å bli med på shopping....

Formen er egentlig bra. Halsen brenner i tide og utide, men det er jeg vant til fra de 2 forrige svangerskap også, så jeg tenker ikke så mye på det. Bekkenet har kranglet siden slutten av juli, og jeg har vært 100% sykmeldt i en måned nå. Det passer meg utmerket, for det er mer enn nok å ta tak i hjemme med hus, mann og 2 barn. Jeg merker jo kjempeforskjell på bekkenet når jeg nå er hjemme, sammenlignet med da jeg jobbet. Faktisk sover jeg bedre om nettene nå, jeg slipper å våkne hver gang jeg skal snu meg, og kan faktisk snu meg smertefritt i sengen. Herlig. Men bekkenet verker jo store deler av dagen, i tillegg til at korsryggen blir vond av selv små anstrengelser, så jeg føler det er berettiget at jeg er sykmeldt (jobber natt på sykehjem, fysisk tungt arbeid).

For tiden er jeg litt småforkjølet. Jeg er verken snørrete eller har vondt i halsen. Det eneste som plager meg er slim som samler seg i svelget/halsen. Det er egentlig et lite problem, for jeg merker at jeg blir mer slimete av å drikke melk, og melk er jo et vidundermiddel for meg mot halsbrann. Ikke kan jeg drikke juice eller brus, for da får jeg halsbrann, ikke kan jeg drikke melk, for det virker slimdannende. Det blir litt tamt i lengden med bare vann og te...

De ukene som gjenstår, skal jeg tjuvstarte på julestria, kjøpe inn gaver, ta litt lett rundvask, lage julegaver sammen med barna. I tillegg skal jeg og mannen min ommøblere stua + 3 soverom. Jeg gleder meg til å komme igang med jobben. Baking er også greit å få gjort unna nå før knøttet kommer, og så må jeg selvsagt finne fram babyklærne fra våre 2 største barn. Skal tro hvor mye jeg rekker?

Ha en god høst videre, og kos dere med magene deres :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...