Gå til innhold

Novemberjenter:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres da? Det er jammen ikke lenge til det er vår tur nå.

Selv har jeg termin den 29. og bekkenet er ikke helt venner med meg for tiden. Er sykemeldt i 40%, og det er egentlig helt greit. Godt med noen ekstra dager hjemme også. Særlig når energinivået ikke er helt på topp bestandig:)

Gleder meg masse til å få den lille i armene. Vet ikke hva det blir, så vi er veldig nysgjerrige. Ikke at det har noen betydning da.

Har kjøpt inn det meste av klær, men av de store tingene, er det ikke mye som er i hus enda. Senga er å plass, og vogna kommer snart. Bilstol skal min kjære bestille i dag. Gleder meg til alt er klappet og klart:)

Skriv noen ord om hvordan dere har det også da:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!!

Ja, nå nærmer det seg veldig!!! Selv om det fortsatt føles som en evighet til... begynner å bli temlig utålmodig nå;)

Jeg har termin den 14, og venter en gutt! Kjempestas! Dette er førstemann, så er utrolig spennende! Gleder meg såååå til å få se og holde han!:)

Jeg ble 100% sykmeldt i går... ryggen/bekkenet har låst seg totalt i det siste... trenger nesten hjelp til å snu meg i senga! Ikke særlig deilig. Men skal nok klare de få ukene som er igjen...

Vi har kjøpt inn/fått alt vi trenger av utstyr og klær. Arva en del ting, og kjøpt litt nytt. Så nå er det bare ungen som mangler! :)

Skrevet

hei!:) ja nå begynner det å nerme seg våres tur også!:) jeg har 9 uker igjenn...har termin den 28 november!:) vi gleder oss MASSE til den lille jenta våres kommer! Formen er ikke helt på topp om dagen.sliter litt med bekkenløsning og vann i bena! går på skole,så er ikke så lett bestandig å få fullført dagene ..men jeg prøver mitt beste!

vi har fått kjøpt inn noe klær,babyseng,hylle og vogn.. bilsete skal vi til sverige å kjøpe!:) babyrommet er vi netopp ferdig med å pusse opp!:)

Skrevet

Heisann har 38 dager igjen til ks :0)

Formen er laber.Er kvalm og sliten.I tillegg har jeg fått en heftig forkjølelse og har sykt barn så er helt grå/grønn i trynet...Så pen og gravid..hehehe :0))

Har bestilt vogn,skal hente den etter at jeg har født,kjøpt bilstol og ellers har jeg funnet frem klær,men ikke vaska opp ennå.Tar det etterhvert.

Sliter med sterke kynnere og kranglete bekken så gleder meg vilt til å få møte vesle Marius..Har fått vite at han blir litt liten..

Skrevet

Heisann!

Har termin 26 nov og ligger på sykehuset for å forhindre fortidlig fødsel. Kort cervix. Venter tvillinger...en gutt og ei jente. Formen er bra, så det er rart å ligge her når man ikke føler seg dårlig.....blir litt vel rastløs. Godt man har disse sidene å kikke innom når tiden blir lang.

Heldigvis begynte jeg med innkjøpene tidlig, så det meste begynner å komme under kontroll nå. Finner jeg ut at jeg mangler noe, få jeg ordne det når de har kommet. Vogn og bilstoler henter vi ikke før de er født....tilfelle noe går galt. Har bare betalt depositum til butikken. Håper jo at vi kan hente som planlagt da. Alt er i allefall bra med de to små i magen. Neste tirsdag er det nye målinger (vekst og cervix), så da blir det spennende å se hvordan jeg ligger ann. Håper de holder seg i magen til uke 36-37 affal =0)

Skrevet

Heisann.

Ja nå nærmer det seg med stormskritt her, har 44 dager igjen i dag. Snart høygravid og greier :o)

Formen er i grunnen ganske bra, men blir veldig fort sliten om dagen. Om natta sover jeg heller ikke så godt, finner lissom ikke en ordentelig god stilling.

Noen ganger kan det også kjennes ut som om jeg ikke får puste skikkelig heller.

Ser det er mange som sliter med bekkenløsning, men det er ikke jeg. I hvertfall ikke så mye, kan kjenne at det er litt tuklete å gå hvis jeg har sitti for lenge rolig.

Ellers har vi alt vi trenger til den lille kommer, i hvertfall det viktigste. Man finner vel alltids noe etterhvert som man har glemt..

Ser fram til å se den lille gutten som ligger her inne og romstere. Det er min første, så dette skal bli spennede.

Regner med at han bare blir snill. Jeg "bestilte" i hvertfall det når vi var i Haugesund og tok ut egg. Dette er nemlig prøverør :o)

Skrevet

Ja, her går det unna *sier jeg med skrekkblandet fryd* :)

Har i dag 51 dager igjen til terminen 15/11. Nå er det ikke akkurat mye som mangler av utstyr.. har det meste, men har ikke vasket og gjort klart sånn sett da.. har forresten en liste jeg over de tingene jeg har gått til innkjøp av...

Min liste foreløpig:

*Ammepute (kid 129,-)

*Babypledd (kid 49,- 60% avslag)

*Akta graco trille(799,-)

*Bag til OTH vogn (brukt halv pris 900,-) sort + regntrekk

*Madrass til vugge m/stoff til å sy treff selv (70,-)

*Tisselaken 50x70 (barneverden 59,-)

*Tisselaken 70x100 (barneverden 89,-)

*2 Jerseylaken til vugge (barneverden 49 pr stk.)

*Vugge (arvet gjennom generasjoner)

*Dundyne til vogge og vogn 65x80 (Fru Lyng 199,- 50 % avslag)

*Helseteppe 2 stk, et lysegult og et lyserosa (Hansen & Dysvik 50 pr stk).

*Sengesett til vugge (Fru Lyng 99,- 50% avslag)

*Sengesett vugge (Hansen & Dysvik 198,-)

*Fått 1 sparkebukse og en pyjamas, smekke og en strikket jakke.

*One Tree Hill Urban Jungle vogn ,sort(Fru Lyng 5699,-)

*Stelleveske One Tree Hill, sort (Fru Lyng 699,-)

*Ny stellematte til brukt stellebord (Babyshop 299,-)

*Bodyer 7 stk i str. 56 (Diverse butikker )

*2 ullbodyer i str.60 og 62 (Cubus og H&M)

*Snekkerbukse+body (gave fra Toril str. 56)

*Sparkebukse+ body (H&M str. 50)

*cordbukse (H&M str. 56)

*brun velourbukse (lindex str.56)

*2 tynne luer (H&M str. 56)

*3 par sokker (H&M og Lindex)

*Gas-kluter 18 stk. (9 gul kant og 9 m rosa kant) (Princess 60,-)

*Vippestol (arvet)

*Stellebord med badekar under (arvet)

*Bæremeis (arvet)

*Sengetøy (arvet)

*Himmel (arvet)

*Div flanellshåndklær og tepper (arvet)

*Hentedress i hvit foret velour med bamser på (Cubus 179,-) gave

*2 smukker i merket NUK i hvit og rosa (Babyshop 49,50) gave

*2 pyjamaser i str. 50 (H&M 50,- pr. stk) gave

*Badehåndkle (Babyshop 149,50,-) gave

*Body i str. 62 (Babyshop 39,-) gave

*3 par sokker hvite i str. nyfødt (H&M) gave

*1 par sokker med mønster i str. nyfødt (Fru Lyng) gave

*Sprinkelseng i hvit fra Ikea (Kjøpt brukt på finn.no 300,- som ny!)

*Gaz gulpekluter 6 stk. 40x70 cm (Bogerud 59,50,-)

*Fleecelue i rosa str.41(1-3mnd) (Bogerud 109,-)

*Ammeinnlegg i ull 2 tk. (Babyshop129,50,-)

*Ammeinnlegg i bomull 3 stk. (Babyshpo 139,50,-)

*Tåteflasker 2 stk. ac typen Avent (Babyshop 109,50,-)

*2 stk. ammebh`r (Lindex 169,- pr. stk.)

*Bleier new born + 4-8 kg (Rema 1000)

*Reisetannbørste- kit til barselopphold (Rema 1000)

*Boxere til barselopphold 3 stk. (Lindex 119,-)

*Madrass til sprinkelseng (Ikea 255,-)

*Overmadrass til sprinkelsengen (Ikea 129,-)

*Fleeceteppe i rosa med mønster (Ikea 49,-)

*Sengekant/beskytter i rosa m/mønster (Ikea 129,-)

*4 håndkler i 50x70 offwhite (Hansen & Dysvik 111,-)

*2 badehåndkler i 50x100 offwhite (Hansen & Dysvik 99,-)

*Strikket bukse + jake i offwhite (Cubus 168,- (25% rab))

*Cardigan genser i bomull (Cubus 74,- (25% rab))

*Pyrisept (Alliance apotek 37,-)

*Dupfere gazdotter 10 pk. (Alliance apotek 22,-)

*Akta Graco bilete m/base (kjøpt brukt av venninne 800,-)

Phu, jammen meg ikke småtterier!!!

Ellers så kan jeg liste opp "plagene" mine i en slags "klageliste"...hehe

Kynnere

Bekkenløsning

Ellers vond rygg

Pustebesvær til tider

Vinglete blodtrykk..hehe

Lite jernlager tar jerntilskudd

B12 mangel tar tilskudd

Sover dårlig

Tett i nesa etter forkjølelse...går ikke helt over...

Men ellers er alt kjempefint! Har verdens beste samboer :)

Gleder og gruer meg til jeg er ferdig med svangerskapet og sitter her som førstegangsmor:)

Neste uke skal jeg på fødselsforberedendekurs på Ullevål.. det blir spennende det :)

Skrevet

hei hei...

jeg har termin 15.november jeg..gleder meg masse.. vi venter vår første og de sier det er en jente, så vi satser på det, ikke at det gjør noe som helst om det er en gutt da:)

blir bare overrakset...

formen er sånn der, har hvert sykemeldt mer eller mindre hele svnagerksapet, fra uke 6.pga blødninger, og mer blødninger og så pga masse masse kynnere og nedpress som startet i uke 25. nå var te litt bedre før det for to uker siden begynte med masse menssmerter og sammentrekninger.. så nå må jeg ta det med ro resten av tiden.

har ikke begynt å handle inn en da, uten om litt klær da. men tenkte å gjøre det denne uken eller neste, tilfelle hun skulle finne på å komme litt før:)

men nå er det jo barfe 7 uker igjen, selv om jeg håper på at hun kommer om fire eller fem da... litt sliten av å ha vondt hele tiden, sove dårlig eller ingen ting, og å være redd.. må nok innrømme jeger av dem som er redd noe skla gå galt. selv om jeg har blitt mindre redd nå når jeghar kommet såpass langt da:) var mer red d tidligere... skal bare bli godt å få henne ut så jeg ser at hun hardet bra:)

Skrevet

Halloen=)

Jeg har termin den 15. (3. etter egen beregning, og har mest troen på den). Formen er bra den, går litt opp og ned. Noen dager våkner jeg helt utslitt og andre dager full av energi. Bekkenløsninga har blitt mye bedre når jeg har roet masse ned. Kynnere har jeg massevis av, og de kan være hemmende iblant. Men jeg trøster meg med at det skal gjøre fødselen letter:)

Ellers sover jeg godt/dårlig annahver natt, men tisser ikke nært så mye på natta som jeg trodde jeg skulle gjøre så seint... Heldigvis bare en gang pr natt!

Gleder meg kjempe mye til å hilse på den lille gutten vår, så begynner å bli litt utålmodig nå. Men skal nok klare å vente de ukene som er igjen.

Har hatt høyt sf mål hele tiden, ligget jevnt utenfor det skraverte feltet, og legen har spådd en stor gutt, Noe som forøvrig er heeelt normalt i vår familie...=) så satser jeg på at sf målet også indikerer at min egen termin er rett. Men han kommer når han kommer uansett:)

Ellers er mye handlet inn, mangler noen småting bare. Deilig å vente på noe så fint som å få baby da:)

Skrevet

jeg har termin 6/11...det nermer seg :)har egentlig hatt et fint svangerskap...har så og si ikke følt meg skikkelig gravid før nå:)

nå begynner jeg å kjenne litt i bekkenet, føler meg veldig tung, blir sliten av å bare gå opp ei trapp og er slapp som bare d:)

kjæresten min jobber mye borte, og det sliter litt på å være så mye alene, men er ikke lenge til jeg har jenta mi i armene :)

begynner å få litt nerver ang fødsel også nå....men d går nok så fint så!

Skrevet

Har termin 4.november så har 40dager igjen i dag! Kan visst kalle meg høygravid.

Er sykmeldt pga bekkenet og vært det i 2mnd. Det er bedre når jeg roer helt ned. Legen mener også at nerver ligger i klem da det til tider føles som hele høyre siden sovner. Ellers er jeg i fin form, tisser hele tiden og sover veeeldig dårlig om natten

Vi har alt i hus, skal bare handle inn det siste til sykehus bagen. Litt drikke og velværeprodukter.

Gleder oss masse og er også spent på hvem denne aktive lille karen er og hvordan han ser ut.

Gruer meg ikke til fødselen, gleder meg, men må innrømme at jeg er mest redd for at den skal ta flere døgn. Men, men vi kommer vel igjennom den sammen:-)

Lykke til alle sammen, tenk om 9uker har vi alle blitt mamma!!!!!

Skrevet

Så utrolig masse alle dere har kjøpt inn, da..;-) Jeg har en del klær, men føler meg langt fra ferdig. Sikkert litt fordi jeg ikke har helt oversikt enda.. Har masse tøy som skal vaskes før han kommer, har termin 11.11. Men vogn kom i hus i forrige uke, hadde så utrolig lyst til å ha den i leiligheten, men da sa min kjære nei.. hehe..;-) Vi har jo i grunn ikke plass til å ha den stående bare for at lille meg skal beundre den; så den står inntil videre i boden...;-) Har kjøpt bilsete, vippestol, har seng, men vurderer å kjøpe en liten vugge. Ellers har mamsen tatt av med diverse innkjøp, så mye er på plass.

Jobber 100%, formen er fin, men kjenner en del press på bekkenet/underlivet. Svømmer ca. to ganger i uken * 1 time. Det er godt for kroppen & kjenne seg vektløs! Men kjenner at det å gå mye gjør kjempevondt. Det er rart at det nærmer seg, føler denne tiden har gått utrolig fort..

Gleder meg, jeg!!!

Skrevet

Hei:)

Jeg har termin 1.november og er nå å regne som høygravid!!!!!!!!!!! Helt utrolig!

Formen er bra, jobber fortsatt 100% som sykepleier, men kjenner det begynner å bli tyngre nå. Stadig kynnere som river og sliter når jeg tar i mer enn jeg skulle sikkert...Kun noen få vakter i gjen nå, så er det permisjon og de SKAL jeg klare!!

Utstyret begynner å komme på plass og selv om jeg ikke har handlet over evne regner jeg med at jeg skulle klare meg nå om noe uforutsett skulle skje.

Ting nærmer seg, magen eser ut og jeg føler meg temmelig stappa. Magen spretter rundt i hytt og pine og trollet inni det er langt fra lat.. Skal bli uvant å få magen sin for seg selv igjen..

Lykke til videre damer! Stå på;)

Skrevet

har termin 15 november. har faktisk alt klart til den lille. vet ikke hvilket kjønn det blir, så det blir ekstra spennende. spiller ingen rolle hva det blir, så lenge alt er bra og at beibien er frisk. alt er handlet inn, mangler bare å sette på noen lister på det ferdigoppusset babyrommet (er jo egentlig ikke noe stress det da, for den lille blir å sove de første mnd hos oss). tenkte å pakke sykehusbaggen nå snart. er greit å ha den klar tilfelldig bbabyen kommer litt før (hadde premature rier i uke 30...) så det er greit å være føre var:-)

ellers er formen veldig varierende...bekkenløsning,kvalme,varierende blodtrykk,ødem + ++ men har jo også dager som er fult med energi og meget godt humør. prøver å utnytte disse dagene til det maximale:-)

er 100% sykmeldt og har vært det siden uke 20 faktisk. skal bli godt å få igjen formen/kroppen sin etter fødselen. ikke at det ikke er kjempestas å være gravid, men når man har så mye vondt så tærer det på altså. men jeg skal nyte de siste ukene med babyen i magen. regner vel med at det ikke tar så lang tid etter fødselen før man savner det å kjenne de små sparkene (de er egentlig ikke så veldig små lengre da) igjen.

gleder meg masse til fødselen. er sikkert vondt ja, men har den kommet inn så skal den faktisk ut igjen:-) det er nødt til å være værdt det, siden folk får flere barn enn 1.

ønsker alle lykke til videre. snart får vi se den lille som vi har båret og kjent i snart 280 dager:-)

Skrevet

har termin 25.nv.

Plager:

litt vont i bekken hofter (ikke bekkenløsning)

forkjølet til tusen

sliten og trøtt konstant

orker lite

små vonter.

legg kramper

tisser ofte

halsbrann

og et par ting til.

hva jeg husker jeg mangler å gjøre.

vaske babytøy.

ta en skikkelig rengjøring av hus gulv og vegger og tak.

kjøpe gulpekluter

vaskekluter

pakke fødebaggen

lade kamera og finne fem ekstra film og batterier

sette sammen stelle kommoden

kjøpe stellematte

kjøpe babyhåndkler

kjøpe badebalje

kjøpe noen babyklær

kjøpe ammepute

hente vognen

få renset voksiposen

få renset madrassen til sprinkelsengen

skru sammen sprinkelsengen

vaske babydyne

vaske baby dyne trekk ol.

hente bilsetet.

kjøpe sengehimmel

kjøpe hentesett.

kjøpe amme bh

hente vuggen.

så jeg har det meste igjen og orker ikke begynne enda heller.

Skrevet

Hei hei:-) Jo bekkenet er ikke venner med meg heller for tiden og kommer neppe til å bli det før jeg er ferdig:-) Men ellers så syns jeg dagene går utrolig fort.

Var hos legen idag, men ble ikke klokere på kjønn. I og med at jeg fødte lillegutt 1 mnd før termin og han var over 4 kg spurte jeg om at det var sannsynlig at dette kom til å skje denne gangen også. Han sa at han ikke ble lei seg om babyen ble født i uke 35-36:-) Og at sannsynligheten var absolutt til stede for at jeg skulle føde litt for tidlig denne gangen også:-) Men tør ikke innstille meg på det da om jeg skulle gå til termin så kommer det til å gå sååååå sakte de siste ukene. Men men:-)

Skrevet

Har termin den 24. og grugleder meg. Det begynner å bli tungt nå, magen vokser og bekkenet gjør vondt, korsryggen likeså. Gruer meg til å legge meg for jeg vet det blir vondt, snuing er vondt, sambo tar for stor plass/senga er for lita, senga er for myk også! *klage*

Orker ikke så mye middagsmat heller, det er liksom ikke plass. Spiser for mye sukker og lettvindt men usuann mat, orker ikke tanken på kjøtt eller å stå foran grytene og koke noe lenge. Blir andpusten bare av å sitte omtrent, noen ganger må jeg trekke inn et par dype magadrag. Lurer på om det er lungene som ikke får nok plass eller for dårlig oksygenopptak i blodet.

Legen ga meg jerntabletter med B12, så nå er hvert dobesøk som en liten fødsel, men jeg prøver å regulere med kostholdet.

Klær og møbler er stort sett på plass, men alt må vaskes og settes på plass, pluss at jeg må kjøpe en del ammeutstyr, vaske- og gulpekluter til baby, pluss en del småtteri.

Jeg er lettere deprimert for tiden, føler at jeg ikke gir nok oppmerksomhet til sambo og at jeg heller ikke får nok selv. Jeg har lyst å klage hele tiden, men vet at det ikke hjelper så jeg prøver heller å holde kjeft og klage når det er noe viktig. Føles som jeg er på 3-årsstadiet av og til...

Gleder meg til han er ute og vi kan bli kjent på ordentlig, men jeg må si jeg begynner å bli nervøs også, både for fødselen og for omstillingen og ansvaret etterpå.

Skrevet

Ja, nå nærmer vi oss :-)

Venter to gutter 10.11 og har planer å ha de i magen til midten av oktober i allfall. Foreløpig ser planen ut til å fungere :-)

Formen er fin, er 100% sykemeldt og har noen småplager. Med småplager mener jeg tidvis vond rygg, en del kynnere, halsbrann og at jeg generell er veldig tung. Ikke så rart kanskje, siden de nå veier omtrent 4.5 kg + alt ekstra av fostervann og morkake som medfølger.

Her er stort sett alt klart. Bare litt småplukk igjen. Synes det er veldig godt å ha ting klart, for sofaen er ofte å foretrekke foran andre gjøremål :-)

Skrevet

Jeg har termin 7 november, dette er vår første sså vi er veeeeldig spennte. Ikke vet vi kjønnet heller så det blir en overrasskelse.

Har kjøpt inn eller fått det meste så nå er alt klart til den lille kommer. Har ikke vasket klær å sånnt da, men det tenkte jeg at jeg skal gjøre når jeg går ut i permisjon 17 oktober.

Jeg jobber 100% enda, men de siste 14 dagene har vært veldig tunge. Det er bare det at nå begynner jeg å ha det som prinsipp at jeg vil jobbe til permisjonen. Synes jeg er veldig flink som har holdt ut...hehe..

Sover dårlig om natta jeg også og hhar vondt både her og der, egentli er det en lettelse å stå opp. Det er bare det at da er jeg så sinnsykt trøtt....uffameg det er ikke lett.

Gleder meg utrolig mye til den lille kommer. Har vært på føselsforbredende noe som gjør at nå begynner jeg å grue meg til fødselen. Ingen vei tilbake så her er det snakk om å overleve...hehe

Skrevet

hei jeg har termin 27nov og har selv bursdag 25nov, så dette blir spennende...

Jeg har ikke hatt noen plager dette svangerskapet utenom kvalme i begynnelsen. og jeg er veldig takknemlig forde.

Skrevet

Termin 12. november her. Begynner å bli veldig utålmodig nå, har ikke noe spesielt med plager, så har ingenting å klage over (foruten en litt vond rygg da), men gleder meg bare så innmari til å se den lille jenta vår :-) Bare 47 dager til termin nå, ei uke til jeg kan kalle meg høygravid!!

Det meste er i hus nå, mangler litt ullbodyer, strømpebukser, votter og luer, sånne ting som vi sikkert ikke får så mye av i gaver, pluss sånne ting som ammeinnlegg, bleiebøtte og badeartikler. Har sydd meg en mei-tai, så jeg gleder meg til å prøve den.

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Hei,

Jeg har termin 5. nov. og har vært sykemeldt siden uke 27, da jeg fikk masse vonde kynnere, så da hadde jeg ikke noe valg, fastlege min og lege på sykehuset var enige: jeg kunne jobbe så mye jeg ville når permisjonstiden var ferdig, men ikke noe før fødsel.

Jeg har naturlig nok vært engstelig for at baby skulle komme alt for tidlig, derfor er jeg ikke lei enda, har hele tiden tenkt at håper den blir der inne lengst mulig...

jeg har merkelig nok ikke noen plager med bekkenet (hadde det sist, var vondt å snu seg, å sitte etc., men sikkert for at jeg har tatt det med ro så kom det ikke noen plager nå, jo, det kan jo fortsatt komme, men er i 35. uke nå.)

Men jeg har hatt lungebetennelse, hatt i 14 dager, og nå er jeg kvitt den, men er forkjøla igjen. Så noen plager har jeg...

Jeg synes det virker så lenge til termin, så jeg har ikke ordnet så mye enda, men har jo mye fra før, fra jenta mi som er 2 år.

jeg gleder meg veldig til fødselen er overstått, gruer meg for hvordan jeg vil revne, og hvordan jeg blir sydd, for det så ikke helt pent ut forrige gang.

Jeg synes også de ter spennende selv om det er andre gang og jeg vet litt mer hva som jeg kan forvente meg. samtidig er jo alle fødseler forskjellige..

kjekt å høre hvordan andre november jenter har det, og hva som er kjøpt o.l.

Skrevet

Må bare tilføye at jeg prøver å fortelle den lille at veien ut, er ikke gjennom skinnet:)

Skrevet

Så utolig kjekt å lese her på hvordan dere har det som skal ha på samme tid..

Selv har vi kjøpt det meste av klær etc til lille gutt som har ankomst dato 27.11

vogn,stellebord, bilsete, ammepute,tisselaken,dyner til vogge samt sprinkel er kjøpt sengesetter,ammepumpe,pose skinnfell ja tro vi er sånn noenlunde i boks...Har deromot IKKE hentet noe av disse store tingene bare betalt de...Men has så inmari lyst til å hente det men pappaen mener vi kan vente litt til...

ellers formen kanon bra, er derimot sykemeldt fra ogmed i dag pga kort cevix mao livmorhals..Vi holdt jo på å få vår datter noen mnd for tidlig sist og. samt at jeg har tatt en del av selve halsen pga celleforandring/kreft..MEN, det går s¨å bra att...

Sliter med navn eneste, står mellom

Tobias

Oliver

Sebastian

eller

Eirik

Hva synes dere?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...