Gå til innhold

Hjelp meg litt, o kloke medgravide ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg halvveis i dag, når jeg er 20+1?? I så fall burde jeg feire; men med hva? En is? Hihi ;o)

Forresten, med det samme jeg har dere her; er det flere enn meg som ennå ikke kjenner (eller kjente, for dere som er kommet lenger) bevegelser? På ultralyd for et par uker siden så vi at tassen lå med ryggen til; men regner jo med full turning og masse snuing hit og dit der inne nå. Så jeg burde jo kanskje ha kjent noe... Hmf! Gi lyd lille venn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var nok 20-21 uker når jeg kjente det første sparket, Ja, du er halveis.......

Skrevet

Ja, du er halvveis og det fortjener en belønning. Is er jo deilig, eller hva med varm brownies og is?

Kjente så vidt litt liv før uke 19, med det var først fra slutten av uke 19 at jeg kjente ordentlige spark. Nå er jeg 21 +1 og har den siste uken kjent liv flere ganger om dagen ;) Pappa har også kjent det noen ganger. Veldig koselig, så du kan glede deg. Det kommer nok snart. Det er jo helt normalt ikke å kjenne det før man er 24 uker på vei for førstegangsfødende. Lykke til og kos deg med feiringen!

Skrevet

Takk for svar :)

Da blir det nok en is, eller to... hihi. Brownies hørtes godt ut, men har dessverre ikke ingrediensene. Så jeg får klare meg med vaniljeis med sjokobiter i :)

Fint å høre at det ikke er uvanlig å kjenne bevegelser litt "seint". Synes det er så mange som kjenner noe allerede fra 15. uke eller deromkring. Jeg er jo førstegangs, så får smøre meg med tålmodighet.

Ha en fin kveld dere :)

Skrevet

Hva med en alkoholfri Strawberry dacari ???? Det er jo bare sååååå godt :)

Og gratulerer med halveis løp :)

Skrevet

Kjente ikke ordentlig liv før jeg var 22+0 jeg, følte meg litt stresset, for jeg leste jo her inne at alle kjente spark før meg..:) De første boblene kom når jeg var ca 17 uker.

Men det viste seg på UL for noen uker siden at jeg har en litt foranliggende morkake, så det var derfor jeg kjente spark litt sent...

Så det er ikke uvanlig i det hele tatt. :) Kan jo hende du har det også mener jeg.... Bare vent, det kommer når du minst aner det..:) Kjempemorro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...