Gå til innhold

liten mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin 28 januar og har fremdeles ikke så stor mage.. flere? syns alle andre ser så kjempe gravide ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 16 og har heller ingen stor mage.

Er visst vanlig hos førstegangsfødende.

Også kommer det an på morens fasong i fra før. Jeg er ganske lang og da er det liksom mer plass. Magen trenger ikke å vokse så mye rett utover liksom.

Alle er forskjellig. Magen kommer helt sikkert for fullt snart...hehe

Skrevet

Jeg har termin 10 januar, magen er der.. men hadde trodd den skulle vært større....

Skrevet

har termin 15.januar, min mage er også liten..men vi er vel heldige? slipper å slite med store mager før vi er litt lenger på vei:)

Skrevet

Hei! Jeg har termin 26. januar og har heller ingen stor mage. Ser hvertfall ikke ut som jeg snart er 6 mnd på veg.. Men jeg er ganske tynn og lang (1.79), så babyn har mye areal å strekke seg på :) Doktoren sier også at livmoren min ligger langt bak, så det forklarer saken litt. Regner med magen vokser en del de neste mnd!

Skrevet

Hei dere små-mage-damer! :)

Jeg stikker innom fra november-klubben;) Det er nå de par sisste månendene det magen virkelig VOKSER! Jeg kan nesten se fra dag til dag! 'hehe*... Jeg vet hvordan det er å lengte etter stoor mage..;) Men nyt den magen dere har jenter...For magen kommer..å den blir tung!;) Har 6 uker igjen nå...å er ca 100 cm rundt magen.. Vondtene kommer som regel når magen blir større...å da blir iallefall JEg utolmodig;) Så ikke "bekymr" dere over små mager... Så lenge nurkene har det bra er det bare å strutte med det dere har!;) LYKKE til alle sammen!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...