Gå til innhold

trenger noen svar jeg...

trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blør ikke kjempe mye, men det er mørkerødt på papiret etter omtrent hvert do besøk da..:(

vil bare komme igang med en ny graviditet så fort som mulig!!

er bare 7+1 på vei, men dette blir tøft..

Annonse

uff.. det der kan ikke være noe særlig, har ikke vært i den situasjonen, men kan kanskje forestille meg den, har noen venninder som har godt igjennom SA... En venninde fikk hormoner som hjalp henne å holde på barnet slik at hun ikke mistet det...

var til lege i dag, kunne ikke si hva det var, men hun så blod hun å. fikk time til ul i morgen da...gruver meg, fikk beskjed om å møte fastende, det skremte meg, sånn i tilfelle utskrapning og narkose:(

når kan jeg forresten ta min siste mat bit??

hva er egentlig din sjebne da? gravid, eller venter i spenning?

Uffda..

Jeg føler med deg...

Men... det trenger ikke være SA. Da jeg hadde det så blødde jeg masse!! Men enn vanlig mensen. Det var klumper og blod.

Så du må ikke miste håpet enda!!

Jeg hadde sa i august og fikk mensen nå, ca en mnd etterpå. Så hvis jeg regner etter så kan jeg på en måte si at dagen for sa var 1. dag i siste mens. Men det varierer fra person til person....

Når det gjelder å bli gravid igjen så er det like mange meninger som leger. Noen sier at de anbefaler å vente en runde, mens andre sier at det bare er å kjøre på med en gang.

Jeg tror at det som er rett for deg er rett. Du vil uansett ikke bli gravid før kroppen er klar for det, så horfor ikke prøve:)

Ønsker deg lykke til og håper du fremdeles er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...