Gå til innhold

En mnd OVER termin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

FØLER meg sånn..

Har gått sykemeldt leeeeenge, hva skal jeg finne på de siste ukene nå?

D verste er at pga BL så er jeg blitt kjempe lat!! Gidder ingenting, for alt er vondt..

Får jo dagene til å gå men d er helt meningsløse ting jeg gjør! Tror seriøst hjernen ikke fungerer lengre, min viktigste avgjørelse nå er: Hva skal jeg lage til middag, og hvilken kanal skal tven stå på..(å bimme gir jo mening da:) men alt d andre)

Hvorfor går vi 40 uker+ gravid liksom:)

Nytt forslag fra meg... 34-36 uker er passe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre som har fått nok?:)

Skrevet

Hei

Helt enig med deg 34-36 er passe lengde:)

jeg sliter også med BL og er blitt ekstremt lat , blir liksom litt deppa også..hmm det er jammen ikke greit detta:)

Skrevet

Skriver meg på her jeg.. eg har rydda ut av oppvask maskinen, lagt på plass noe tøy og gått ut med søppla.. er helt skutt jeg.. men har veldig lav blodprosent da..(skylder på det)

Skrevet

hehe.. hiv meg på som verdens største latsabb! no er klokka tre min over fire, å eg skal hente gubben snart, men er skikkeli lat idag.. sku være så forbanna produktiv idag, så funka ikke symaskin! så, eg sitt i stua, foran en glovarm ovn, som eg har kasta for mye ved i, men er så lat at eg ikke gidd å stenge trekkene, for da må eg reise meg opp fra stolen, så sitt heller her å svetter å koker opp, å har boikotta symaskin, å syr stelleveske for HÅND!! med nål og tråd! da er man lat, når man heller kan bruke symaskin.... å så trøtt!!!

Skrevet

Har mine late perioder, jeg også, men jeg vet at jeg MÅÅÅ få ut fingeren snart, ellers slår mitt planlagte tidsskjema store sprekker. Jeg har såå mye jeg skulle ha gjort før nurket kommer, men begynner å bli litt stressa når jeg tenker på hvor mange (eller få) dager som gjenstår. OK, så har jeg 66 dager igjen, men med mitt tempo, tror jeg neppe det holder til alt jeg helst skulle ha gjort.

Kan ikke si meg helt enig i at 40 uker er for langt, for jeg har bestemt meg for å nyyyyyte hver eneste dag. Dette er etter all sannsynlighet mitt siste svangerskap, og jeg skal glede meg over hver eneste dag (men spør meg når jeg nærmer meg termin, eller er på overtid, da kan det hende jeg er mer enn villig til å si meg enig med dere...)

Lat er en ting. Dårlig fysisk form er en annen ting. Jeg trener på SPENST, og føler meg egentlig flink.. Men likevel blir jeg anpusten av den minste fysiske anstrengelse. Jeg blir anpusten av å gå turer, anpusten av å gå opp trapper. HJELP, hva går det av meg? Jeg skjemmes av min dårlige form for tiden. Er det bare meg, eller er det naturlig når man er gravid? Jeg har jo 2 barn fra før, og kan ikke huske jeg var slik i mine forrige svangerskap. Har i grunnen hatt det slik siden jeg tilbrakte noen uker på sofaen pga kvalme i vår, men synes det skulle gått seg til nå, etter en brukbart aktiv sommer....

Skrevet

Har det egentli fint med magen min og kosa mæ me den... men så har æ jo 85 daga igjen da... men slit me å få gjort teng æ å... har au i bækkene og slit med svimmelhet og vææældi tungpusta... ska ikke skryt på mæ at æ e den mæst arbeidsomme tel vanlig heller... men nu e det jo håplaust... sånn fem minutta også må æ ha pause... fem minutta også pause... bi jo tullat førr æ føl at det tar årevis å bi færdi med teng...

Skrevet

40 UKER ER AAAAAAAAAAAAAAALTFOR LENGE!!!!!!!. er i uke 38 og klikker snart av kjedsomhet. Dagene består i å spise frokost, gå tur med hunden, og husarbeid........gjeeeeeeeeesp!!!!!! 36 uker er passe lenge, da er babyens hode passe lite og greit å klemme ut, og hvalfølelsen er enda i begynnerstadiet. hvem f"#¤& fant opp 40 uker, eg bare spør?????? hjertesukk........:)

Skrevet

Jeg er lei, å vil bare bli ferdig med dette her. Alt jeg tenker på om dagen er at jeg vil føde å få ut denne babyen!!

Går å kjenner etter vondt, og håper det skal være litt blod eller noe på papiret etter jeg har tisset....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...