LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 jeg har hatt noe så sinnsykt tannpine i over en uke nå men det er jo ingen tannlege her som vil ta meg inn før 9 okt for de har ikke noe ledig før. klarer ikke å slappe av med slik tann pine. men så har jeg tatt paracet i he he snart en uke de siste dagene har jeg tatt tre ganger om dagen. legevakta sa det ikke gjorde noe men det var før jeg tok tre ganger daglig. det skader vel ikke jenta mi i magen for det vel? har termin 9 okt:)
kula 291011 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 trur ikke det er farlig nei.. men du kan jo ringe å høre med de
lykkeliten født-23.10 Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Sliter med hodepine på 3 uka. Har spurt alle sykepleier veninnene mine og alle sier at normalt anbefalt dagsdose ikke er farlig. Har forholdt meg til d.. minus et par.. siden jeg ikke liker tabeletter. Men må man så man.. Dårlig av tannlegene da å la deg gå sånn... kan du ikke gi dem beskjed om å ringe deg itilfelle avbestilling! Har en mor som arbeider hos tannlege og de har iallefall en person hver dag som ikke møter!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 ja oki det var bra he he var redd jeg egentlig skulle være forsiktig med det når det har gått over en uke. ja teite tannleger har ringt mange men de tar vist ikke inn nye..flyttet hit for tre år siden ...og jeg har liksom sagt det da at det er et akutt tilfelle(føler jeg selv) men nei da... og tannpine er jo noe av det versteda.
lykkeliten født-23.10 Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Ja tannpine er absolutt siste sort. Gruer meg mer til tannlegen ell til fødselen:) Min mor ringer nesten hver dag nå og sier de har en avbestilling om ikke jeg vil komme å ta den timen... haha... jeg har 1000 ting jeg bare må gjøre da!!! (skulle hatt time før sommeren) Trøsten må jo være at hvis du har SKIKKELIG vondt er d ikke sikkert du merker fødselen i d hele tatt:) Plutselig sitter du der med babyen og tannverken:)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg sliter også med det, men heldigvis er det kun et par gagner i uken det dunker som værst, da tar jeg to paracet på natta. Men dette er bare to paracet to ganger i uken så jeg har ikke tenkt at det er skadelig. Jeg har heller ikke kontaktet tannlgen, vet mange av de helst ikke gjør noe med gravide. Hos meg er det en visomstann som jeg antar må rotfylles (og det vil jeg helst ikke i gravid tilstand), dessuten så er det nesten bedre å trekke den da.. Så jeg prøver å vente. MEN det er GOD hjelp i å pusse tenene ofte, holde seg unnå sukker samt skylle munnen med Hextril 3 gagnger daglig. (smaker pyton, men bedre enn tannverk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå