Ei i magen:-) Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen flere som hadde termin på lørdag 23, og fortsatt ikke født?? For en kjedelig ventetid.... Alle kommenterer at nå er det ikke lenge igjen osv, t.o.m folk jeg ikke kjenner. Huden på magen er vond og øm, og fått flere strekkmerker. Nå er jeg virkelig klar, og jeg kjenner jeg blir deppa av å gå lenger nå... Når skal det skje????
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hadde termin 19., så idag er det 6 dager over. Er fryktelig lei, det tærer skikkelig på humøret nå. Så du er ikke alene nei... Får håpe det skjer noe snart..men ingen tegn til det her ihvertfall! Håper det skjer plutselig.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hei! Føler med deg... Er 5 dager over termin nå, og ganske lei.. Sist svangerskap gikk jeg nesten to uker over, og fikk en komplisert fødsel som endte med akutt keisersnitt. Prøver å forklare helsepersonell at jeg er redd for at det samme kan skje igjen (fødte i september i fjor, så er ikke så lenge siden..) men blir ikke hørt.. Begynner å bli veldig klar for å få ut babyen nå!!!!!
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg kjenner også at jeg bekymrer meg mer og mer for om det skal skje noe babyen, eller fødselen. Hører så mye rart rundt om kring fra andre som har gått over tiden.. Og det gjør ikke ventetiden noe kortere at man attpå til går og er bekymret! Skal til jordmor imorgen, tror jeg skal sutre extra mye, for og se om det hjelper. Håper på å få time på sykehuset litt før den 14. dagen over. Men tviler på at det hjelper...
Ei i magen:-) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Off, godt det ikke bare er meg... Syns de er fryktelig heldige de som føder litt før termin. Slipper den tunge ventetiden!! Datteren min på 2,5 gikk jeg 9 dager over med... Jeg håper virkelig føden kan ta deg på allvor når du sier du er nervøs m.h.t det som skjedde med deg sist. Ønsker dere alle lykke til:-) og tusen takk for svar.
Emmilo Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde termin 21/9 og her skjer ikke noe! Lei lei lei!
anntin Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Det MÅ være noe galt med datostemplingen den 23. Vi er jo flere som går her med mage ennå... Er så lei. Klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. Kroppen er en plass og hodet er på føden... Mannen min går også bare rundt og venter og blir svært så lite effektiv på jobb. Merker også at ungene er utolmodige. Nei, NÅ må det skje noe snart så vi ikke ender opp på galehus hele gjengen...
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Jeg hadde termin 18 sept.... 8 dager over nå!! 3 gang jeg føder også. Var helt sikker på å føde før termin... Fyttekatta jeg er lei altså.... Dette var siste gang i alle fall. Jeg skal ikke gå gravid igjen mer... synes det er ganske så slitsomt. Spes med 2 unger fra før.
lana<3 Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 heia...jeg har også tenkt d m den 23...feil m dato stemplingen...kan snart danne vår egen 23 sept klubb...hi hi
hege_d Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Hadde termin den 19 - og jeg begynner også å bli ganske deppa! Gråter mye noen dager, og er bare lei... Begynner også ha alle mulige ondter i rygg og mage. Har vann i bena. Det er nummer to, og førstemann kom akkurat til terminen, så jeg hadde ikke forestillet meg at jeg skulle gå over denne gangen.
mamma`n til petter&ada Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 det er en forbannelse over 23.september, det er jeg sikker på.... Synes det snart burde være noen av oss som kommer i gang snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå