Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei alle sammen! Jeg jobber 50% nattevakt på et sykehjem. Er nå i uke 16 og er i topp form. Men flere på jobben snakker om at det ikke er bra å gå natt når en er gravid. Noen som har hørt dette før og vet noe om det?
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Har vel akkurat vært en del i aviser om at nattevakter har en del fare for hormonforstyrrelser og slikt, og derfor scorer høyere på en del negative statistikker. Hvis du har det fint med det er det vel ikke noe å stresse med, blir det problematisk får du heller be arbeidsgiver omplassere deg mens du går gravid. Dessuten er du såpass langt ute i svangerskapet at den skumleste tiden er vel passert, så jeg hadde tatt det med ro...
IngyThing & lykkeliten Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 jeg jobba nattskift fremtil i dag.. 6 måned..så det går fint ann så lenge du orker.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Ja det er sånn jeg og har tenkt. Men er ikke så lenge til jeg skal til jordmor, ta det opp da. Men takk for svaret=)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Men hva gjør du nå? Går du vanlig dag/aften? Har så lite lyst til det, like meg på natt eg=)
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Skjønner jeg godt, natt er jo helt herlig... Savner å jobbe turnus, nå som jeg har vanlig 8-16-jobb:)
2 boys & now pink Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Jeg er i uke 20 og jobber tilnærmet 100% på natt som hjelpepleier i sykehjem. Jeg skal prøve holde ut året, men tar det som det kommer. Babyen kommer først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå