Gå til innhold

Desember: Vi pusser opp............

Anbefalte innlegg

Så derfor er jeg fraværende, og litt sånn drstrè for tiden.

Her lever vi i rot. Og marekattungen er forvist til lekegrinda i perioder, er jo ikke plass på gulvet, og til besteforeldre i perioder.

Egentlig jkunne vi vert ferdig nå, men da vi var halveis fant jeg ut at det ble stykt, og slik ville jeg IKKE ha, så da måtte vi gjøre alt om igjen.....*dåne*

Vel, det er ikke lettt å skulle velge farger og metoder når man står hos fargehandleren.

Men nå tror jeg det blir bra.

Og innen SØNDAG, er vi kanskje ferdig!!!!

Hurra hurra hurra.

Herreguuuuud som jeg gleder meg til å kunne vaske og rydde her igjen............Og da blir det LÆKKERT............

Tror jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444376-desember-vi-pusser-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt med oppussing! Stakkars Marekattemannen, ble vel litt grinete når marekatta ombestemte seg??? Hihi, min hadde eksplodert!!!

Vi holder også på med litt ansiktsløfting i huset. Mannen har malt undersiden av trappene i dag, tak i ganger og litt lister. Så skal vi pusse og male kjøkkenskapene, det blir spennende!

Lykke til videre med oppussing!!!

caffe latte er kjempefin!!!

det er det jeg hater med oppussing: rot!!!! og spesielt det jeg kaller unødvenidg rot.. og hva det innebærer er ikke alltid jeg og min kjære enige om-..- kan føre til små og store vulkanutbrudd---

Kos deg med maling du..

Nattaklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...