lille_me85*Fødeklar* Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, Ser litt lengre ned at det var en het diskusjon om ungdommer som vil ha barn. Må bare blande meg litt inn i den diskusjonen. Når jeg var 19 år ble jeg gravid, var ikke helt planlagt, men jeg ble kjempe glad likevel. Jeg og barnefaren er enda sammen. Nå er jeg 21 år og planlegger nr 2:) Har aldri angret en dag på at jeg "bare" var 19 år når jeg fikk han. Jeg synes ikke du er for ung til å få barn når du 18/19 år. Ser det selv og andre har kommentert det at jeg har vokst mye det året jeg ble mor. En ting er vist du enda bor hjemme og det ender opp med at det er dine foreldre som omentrent blir foreldre til barne, men er du selv klar til å ta det ansvaret det er å ha et barn og gi slipp på noe av din egen frihet så synes jeg ikke det er noe galt i å få barn når du er 18 år og oppover, så lenge som du har fast partner og dere er enige i å bli gravid. Uansvalige foreldre finnes det i alle aldre! Ps: synes ikke noe om å planlegge å få barn når du bare er en 15/16 år gammel. Har sett hvordan det ofte ender. Måtte bare få det ut. Lykke til alle sammen her inne med prøvingen. Håper vi alle blir gravide snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444294-unge-som-blir-gravide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå