Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Det står mellom: Herman August Ulrik August Erling August og litt på sidelinjen Amund Johannes klarer ikke å velge, gutten blir bare tiltalt med førstenavnet. Hva liker du og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Ulrik August, Ulrik er så søtt, liker ikke helt Herman eller Erling jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Ulrik August ville jeg valgt av dine tre øverste alternativer. Amund Johannes var også et fint forslag, og litt mer sjeldent i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 HERMAN AUGUST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 HERMAN AUGUST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg likte Herman August og Amund Johannes best. Ulrik August er også greit, mens Erling August ble litt rart. Hvis jeg skulle velge ett, ville jeg gått for Amund Johannes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #7 Del Skrevet 25. september 2006 Amund Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 Liker Amund Johannes best av foslagene dine. Ellers er Ulrik August også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 Herman August Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Erling August!!!!!!! Erling er kjempefint, og det er ikke så mange som heter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #11 Del Skrevet 27. september 2006 Tror Angus har vært en fin erstatter for det "vanlige" navnet August.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Så festlig, både Erling, Herman og Ulrik står på lista mi (men kun Herman og Ulrik er på min manns liste dessverre..). Jeg holder en knapp på Erling August! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 27. september 2006 #13 Del Skrevet 27. september 2006 Amund Johannes synes jeg var fint. Kan jeg spørre hvorfor du vil ha dobbeltnavn? Ikkeno kritikk altså, jeg bare lurer! Vi har liksom ikke tenkt over den muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #14 Del Skrevet 27. september 2006 Hvis jeg var deg har det definitivt blitt August eller Amund...thats it...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #15 Del Skrevet 27. september 2006 er HI har dobbeltnavn kun av gammel familietradisjon som vi vil videreføre, regner med at vi kommer til å bruke 1. navnet mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå