Gå til innhold

Jentå:)

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

Håper du har hatt ein fin helg!!!:) Kossen går det me deg?? Med ruging og jobb?? Veldig spent på å høre:):) Kjenner du noe, føler du noe??

I dag på ul gjekk det jo rett te h.......!!! Neida eller litt, kanskje det bare e litt forsterket nå for eg e lei, dette e min 14 dag på sprøyter og det kjennes..!! Den bobblå eg sveve i e fin og rosa....:)tihi..

Men som sagt, de hadde modnes litt til, men ikke nok så det blir 2 dager til med 225ie så ny ul på onsdag. Så nå e eg følesesmessig ustabil med ein stoooooor U!!... Håpe så inderlig at det snart ska komme ein gla melding fra någen!!:)

De sa i hgsd at det blir uttak på fredag med innsetting på mandag hvis eg får gla melding på onsdag:)

Håpe du har hatt ein fin dag :):)

Klemmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Eg har hatt ei fine helg, skal kje stå på det... Du og?

Eg vett kje ka eg ska sei om dagen i dag. Hadde masse forhåpninger te jobben, og det var knall hardt.. Tror kje det e jobben for meg i det heila, var ikkje sånn eg hadde sett for meg... Huff, eg e rett og slett litt fortvila... E på ei prøve uga denne ugå, og eg vett kje om eg orke det ein gong.. Jaja, eg får sova litt på det, men det e pyton, eg som hadde gleda meg sånn...

Rugingå går vel ganske greit, blei så masse stress i dag at eg blir halv redde at det kan ha invirkning... Eg vett kje (eg vett visst kje enn dritt i dag....) Men, har vonde og ømme bryst og hadde masse stikkninger i magen (under navlen) i helgå, eg håpe og tror dette var festesmerte :-) Positive e eg, må vær det... Eg må innrømma at eg hb dette går bra, for omtrendt alle mine venninner er gravide (det e så gale, men det e fakta) så eg vett kje om eg takle et nei... Men, viss det nå sko gå så gale hb eg det e plass på Dale :-) tji hi....

Eg blir heilt stressa av din situasjon eg!!!!!!! Har du hår på håve igjen? Eller har du reve det av? Stakkars deg, det e utruligt ke me i vår situasjon må oppleva... (riste på håve) NÅ må det bli uttak på fredag og innsett på mandag, det e nok tull nå!!! Tenke masse på deg, hb du øveleve dette styret. Og at han du leve me øveleve :-)

Tvi tvi, så snakkes me seinare!!

Stor go klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/#findComment-6448455
Del på andre sider

Hahahah kanskje me kan få senge plass sammen???:) Føles ut som ei seng snart rope itte meg!!! tihi.. Forhåpentligvis så holde manken seg inntakt, har ikkje så jakla mye å miste for å si det sånn:)

Kan se for meg det synet ja, me de IKKJE mindre 10 kiloå eg har klart å tvinga på rauå mi siden april, det synet med lite hår:) NICE..

Joda ein haug med godt humør i dag!!!!! yee right...

Neida må vel modnas snart mine og:) Må bare håpe at fredag då e det i ilden for meg og. Men skjønne godt ka du meine med :"vet visst ikkje ein dritt i dag".... Når eg ammet sist så gjekk eg i ei skikkelig ammetåke, og då så systerå mi på meg og sa: vet du ka, du går med håve så langt inne i rauå at eg tror aldri du får det ut!" Jammen sa eg smør ja... Vel eg e redd eg har havnet der igjen:) Jaja fint det for øyeblikket!!

Nok om meg!! De symptomene kan vera diffuse, og grue meg te de, MEN syns du ska holde fast i de eg! Korfor sko det ikkje vera dokks tur nå?? Nyt tiden, tanken på at du faktisk kan være gravid:) Stikninger er positivt, det hadde eg sist eg va gravid:):) E ikkje lett når venninner blir gravide bare alltid hold fast i den tanken at ein dag blir det din tur! For det gjør det, og har ein goe følelse på at det blir denne gangen:) har heldigvis ingen som er gravide akkurat nå, men ei som fikk i juli.. Du kjenne det jo, det går det jo kje an å nekte for, sjøl om eg e kjempe gla på diras vegne..

Ang jobben din, så va jo kje det så spennende, men kanskje det blir kjekkere etterhvert?? Men det e det jo bare du som kan vite, eg har to ganger havnet oppi noe eg bare visste at dette e heilt på tryne!! Men det har mest vært arbeidsplasser, utnyttelse av folk, og då tenne eg i bånn!! Uansett om det er jobben eller plassen så betyr trivsel masse, kanskje ennå mer enn før midt oppi dette!! Det e någe du må kjenne på, som du sa kan jo sove på saken, og prøve ut uken hvis du orker det. Men tenk på deg sjøl, og lytt etter på kroppen!!:) Den kan si oss mye den.. Det har eg iallefall lert meg itte å ha godt på ein aldri så liten smell!!

Gi meg ein beskjed om kossen det går.. Av og te kan ein jo bli positivt overrasket, andre ganger så stemme første inntrykket.. Uansett sende deg sinnsykt med babystøv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og litt håpe det går mye bedre på jobben støv:)

Gode klemmer fra meg:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/#findComment-6451707
Del på andre sider

Hei hei, håper det gikk litt bedre på jobben med deg, og at rugingen går fabelaktig:):)

I morgen e det ul på meg, ei umenneskelige tid... 07.45:)

Men alt eg egentlig bryr meg om er å få et JA, at alt e ok te fredag...

Ønsk meg lykke te, sånn vending som tingene har tat, så trenge eg det!!!:)

Men velge å tro at i morgen då får eg GLA melding:)

Ha ein super kveld:)

Kleeeem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/#findComment-6463569
Del på andre sider

Hei hei igjen!!

Nå e du nok ferdige me ul og eg e kjempe spente på kossen det har gått???? Blir det uttak på fredag???? Blir det innsett på mandag???

Kor mange store påsa hadde du?

Eg ringte te jobb og sa at eg kje orkte lenger, og at dette definitivt ikkje va jobben for meg. Kjempe dumt, for eg hadde så lyst at det sko funka... Men, men, eg e kje lagte te å gjør den type jobb. Hu sjefen min forstod det kje heilt for eg gjorde enn knall goe jobb, så hu trudde eg syns det va kjekt... Men, hu tog ann, så det gjekk greit det, hu e nok vande me at folk kje passe eller orke.. E triste og leie meg for at det blei sånn, har bare lyst å legga meg ner å grina... Hb denne følelsen snart går øve, for eg har det kje bra nå!!! Utenom den dritten.......................................................

Går det faktiskt kje så værst :-) Det går heilt bra å vær ruger. Eg merke at eg e litt "håven" og ømme i magen, føle brystene er 3 gonge så store (di e kje det!!!) og eg merke at eg ska kje ta mange munner med kaffi før eg blir kvalmen. Og sånn va eg når eg gjekk gravid me litla jentå mi og, så eg tar dei te meg... Eg har enn goe følelse, tror nok at eg kanskje e gravide ja.... Me har kje heilt bestemt oss kor tid me ska testa ennå, Hgsd sa å tirsdag, men eg tror me teste litt før... Vett kje heilt, me får se :-)

Såg du hadde skrevet litt om trening i enn aen tråd. Eg trente som før fram te uttak, og det gjekk greit. Nå trene eg kje i det heila, vil kje det før ev. test.... Skulle nok gått litt tur, men får kje megt meg ut... Like å vær ruger inne og holda magen varme :-) Eller så e eg bare trege i rumpå, noge som sikkert e sannt :-)

Hb det gjekk bra me deg i dag, svar meg me enn gong du logge deg på :-)

Store go klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/#findComment-6466686
Del på andre sider

Hei hei, uff det va jo dumt å høre at det ikkje gjekk som du trodde, vel det e mye bedre å si det enn å pines igjennom noe du absolutt ikke vil!! Dessuten så kreves det mot, så synes du e tøff eg:)

Skjønne du føle deg lei, men av og te så bare vet me at det ikkje går, og utrolig nok blir med ein erfaring rikere:) Du vet jo at du har gjort det rette nå, så dukke der nok opp noe spennende med tiden:)

Men kan ikkje me bare ikkje ha det bra sammen i dag.... Ennå ein beskjed om å forsette på sprøyter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eg har mest lyst å stikke figrene inn i øyrene og sei: HØRE KJE KA DU SEIE..... Men høre de j........ godt eg:) Dette e min 16.dag på sprøyter, og ska holde på til fredag, så blir det uttak på mandag enten de har vokset eller ei:)

Så har nå endelig ein dato, men det har vært ein masse laaaaange dager før den synes eg! Ikkje lenge igjen nå, så hvis eggå bare kan få "ravå i gir" så hadde det vært supert!!!! Skal etterpå nå bestille tid hos akupuntur så håpe eg kanskje det kan hjelpe litt, om ikkje på eggene så på formen ellers:) I går gjekk eg i butikken og når eg kom ut så visste eg ikkje ka eg hadde handlet... Men så 3, ikkj mindre nie enn 3 pk kjeks!... Kan jo vera me får besøk sa eg bare te han hjemme...

MEN det varmte meg og høre at du har så gode følelser at du er gravid!!!!:)

Tror det e viktig oppi det heile og kunne holde fast i de. Unne deg det, og du må gi meg beskjed om kossen det går:) Eg krysse fingrer for dere begge to!! dette komme te å gå kjempe bra:)

Ang trening så har eg funnet ut at tur e det eg satse på, vil kje presse kroppen for mye heller nå..Men ja rompå mi TRIVES vanvittig godt i sofakroken.....:) Akkurat som ein magnet:):)

Håpe det går litt bedre, og tenk heller at du gjorde det rette, så dukke der opp andre ting langs veien:)

Klemm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/#findComment-6468169
Del på andre sider

Annonse

Johooooo!!

Fytti så frekt at du kje hadde store nok egg i dag heller.... Livet e urettferdigt!!! Du må nok ut å kjøpa parykk nå då, kan kje ver mangen hårstrå igjen hos deg :-) Nå må du bare tenka fram over, fredag e sista sprøytå di, lørdag e det eggl.sprøytå... Blir bra dette!!!! Nå vett du iallefall at på mandag skjer det någe... Dette blir nesten for spennande for meg, eg tar snart av :-)

Kjeks e alltid godt å ha på lur ;-) Syns eg ser deg gå å valsa i butikken.... Lost in space :-) Det e løye at sånnt skjer.....

Flinke du e som ska gå tur.. Det blir nok akkupunktøren glae for.. Lykke te ho h*n... Kan bare gjør godt :-) Eg gjekk før me sko te Hgsd, mange gonge gjekk eg, heilt te han kje kunne hjelpa meg meir. Det va då me søkte ICSI, for de va kje meg men mannen min som var problemet. Nå før og under rugetiå har eg kje turd å gå, eg føle eg har nok med meg sjøl. Men, synns det e knall bra viss du orke :-) Eg har trunå på at det kan hjelpa :-)

Eg har det møje bedre nå, har vært å snakkt me di på vikarbyrået her, og de forstod godt at eg sa nei takk til fleire dage på den jobben. Har funne ein nye jobb eg sko søka på, men nå ska dei heller snakka me di å se om dei kan få te någe... Kjempe spennande :-) Hadde våre kjekt viss det hadde gått i orden :-) Litt lettare te sinns nå ja..

Goe klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6444161-jent%C3%A5/#findComment-6470495
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...